Dārgie reklāmu izvietošanas veidi kā televīzija, žurnāli, vides reklāmas sāk zaudēt popularitāti un līderpozīcijas stabili pārņem digitālais mārketings. Tas ir produktu vai pakalpojumu mārketings, izmantojot digitālās tehnoloģijas gan internetā, gan mobilajos tālruņos, gan citos digitālajos medijos. Ir tik daudz un dažādas digitālā mārketinga taktikas, kuras mazie uzņēmumi var izmantot savu rezultātu sasniegšanai, ka ar zināšanām un radošumu var sasniegt mērķus pat ar minimālu mārketinga budžetu, it sevišķi, ja izmantojat ātrā kredīta iespējas (lån hurtigt). Patērētāji un uzņēmēji gandrīz vienmēr ir tiešsaistē – un jūs, kā uzņēmējs, vēlaties sasniegt un analizēt klientus tur, kur tie pavada visvairāk laika.
1. Mājaslapa
Mājaslapa ir pamats digitālā mārketinga stratēģijā – tā ir vieta, kur virzīt datu plūsmu, apkopot potenciālos klientus un sniegt noderīgu informāciju par jūsu uzņēmumu. Klātbūtnei tīmeklī nav jāizmaksā dārgi vai tās pārvaldīšanai jāvelta daudz laika, tomēr arī šodien vismaz puse no mazo uzņēmēju īpašniekiem nav izveidojuši savu saturu internetā. Ja jūs ietilpstat šajā kategorijā, tad nedomājiet ilgi un uzsāciet savu digitālā mārketinga stratēģiju ar mājaslapas atvēršanu.
2. Reklāmas Facebook
Sakarā ar jaunajiem šī portāla noteikumiem, uzņēmumi var daudz mazāk paļauties uz organisko klientu sasniegšanas veidu kā tas bija vēl gadu iepriekš. Bet tas nenozīmē, ka par klientu sasniegšana Facebook ir jāaizmirst. Ja jūs esat gatavs par to maksāt, tad Facebook reklāmas rīka opcijas ir vienas no efektīvākajām šobrīd internetā pieejamām iespējām, galvenokārt pateicoties neierobežotajai mērķauditorijas segmentēšanai. Facebook reklāmas ir arī salīdzinoši lētas.
3. Instagram mārketings
Kad runa ir par šo mārketinga veidu, tad tajā pastāv divas iespējas. Pirmā opcija ir veidot ievērojamu skaitu sekotāju savam profilam paša spēkiem un otrā ir izmantojot tādu jaunu parādījušos tendenci kā ietekmētāju mārketings. Instagram ietekmētājs ir aplikācijas lietotājs, kuram ir izveidota ievērojama auditorija, attiecīgi kurš ir spējīgs pārliecināt citus, pateicoties cilvēku iekarotajām simpātijām un uzticamībai. Instagram ietekmētāji var palīdzēt jums izveidot milzīgu auditoriju no nulles relatīvi īsā laika periodā, tajā pat laikā potenciāli veicinot lielus pārdošanas apjomus tikai parādot produktu savā profilā.
4. SEO mārketings
Kā minēts, mājaslapa ir pamats, ar ko sākas digitālais mārketings. Veiksmīgs SEO mārketings liek jūsu mājaslapai kļūt redzamai visiem interneta lietotājiem. Tas dod jums iespēju konkurēt ar lielākiem uzņēmumiem, vienkārši esot redzamam meklēšanas programmās. Tā kā cilvēki izmanto meklētājprogrammas, lai atrastu produktus gan tiešsaistē, gan vietējā līmenī, ir svarīgi, ka jūsu mājaslapa parādās jau pirmajā lapā starp tiem meklējumu rezultātiem, kas attiecas uz to, ko jūs pārdodat. Profesionālās digitālā mārketinga firmas piedāvā veikt SEO mārketinga pasākumus, kas laika gaitā pakāpeniski panāktu šo mērķi. Viņi var pārliecināties, vai jūsu lapa ir redzama tiem, kuri meklē jūsu produktu, izmantojot meklētājprogrammu.
Rūpīga sava reklāmas budžeta plānošana palīdzēs jums būt drošam, ka esiet veicis visu, lai saņemtu vislabāko atdevi no saviem izdevumiem. Ir svarīgi redzēt, ka digitālā mārketinga aktivitātes sniedz jums peļņu. Veidojot plānu digitālo plašsaziņas līdzekļu kampaņām, esiet informēti par faktisko ROI (peļņu no ieguldījumiem). Plānojiet digitālā mārketinga budžetu ap to, ko varat atļauties un pievērsieties metodēm, kas var atmaksāties visvairāk, izmantojot uzskaites programmatūras un metriskās analīzes metodes. Ja ir nepieciešami papildus līdzekļi jūsu uzņēmuma mārketinga pasākumiem, tad apsveriet patēriņa kredītu bez ķīlas (forbrugslån uden sikkerhed).