Laika ziņas
Šodien
Migla
Trešdiena, 1. februāris
Indars, Indra, Brigita, Indris

Emocijzīmes e-pasta mārketingā – mazāk vārdu, vairāk sajūtu

Attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Plaši pazīstamais teiciens attiecas uz katru dzīves aspektu – mēs izmantojam attēlus sociālajos medijos, ikdienas saziņai ar draugiem un kolēģiem un pat biznesa komunikācijā.

Tāpēc emocijzīmes šeit ir neaizvietojamas. Tās ir jautras, iesaistošas, izteiksmīgas un asprātīgas. Tās palīdz radīt emocijas, kas ir galvenā komunikācijas sastāvdaļa. Saskaņā ar datiem, ko ievācis Unicode, 92% pasaules tiešsaistes lietotāju saziņai dod priekšroku izmantot emocijzīmes. 

Nav pārsteigums, ka emocijzīmes ir iekļuvušas mūsu darba dzīvē un it īpaši e-pasta mārketingā, kļūstot par punktu uz "i". Šajā rakstā es dalīšos ar visu, kas jums jāzina par emocijzīmēm e-pasta mārketingā, kā tās izmantot, ko darīt un no kā izvairīties, izmantojot emocijzīmes mārketingā. Uzzināsim vairāk. 

Emocijzīmju izcelsme – veids, kā tās kļuva populāras

Emocijzīmju jēdziens nav jauns. Dažādas kultūras dažādos gadsimtos ir izmantojušas dažādas piktogrammas, lai izteiktu emocijas. Mūsdienu emocijzīmju ideja aizsākās 1990. gados, kad klasiskās emocijzīmes tika izmantotas, lai komunicējot parādītu smaidu :) vai izteiktu skumjas :( . 

Neskatoties uz to, jūs iespējams vēlaties uzzināt vairāk par to, ko nozīmē emocijzīme un no kurienes tā radusies. Vārds "emoji" nāk no japāņu vārda "attēls" (絵), kas tiek izrunāts kā "e", un burta (文字), ko izrunā kā "modži". 

Labi pazīstams japāņu dizainers Šigetaka Kurita tiek uzskatīts par emocijzīmju radītāju, kurš slavenajam japāņu mobilo tālruņu uzņēmumam DoCoMo izstrādāja vairāk nekā 170 emocijzīmju komplektu. Ideju ātri nokopēja citi Japānas mobilo sakaru operatori. Pašlaik visā pasaulē tiek izmantotas vairāk nekā 3000 emocijzīmes, visas ar Kuritas sākotnējo dizainu. 

Emocijzīmju izmantošana e-pasta mārketingā bija gan paredzama, gan revolucionāra. Maza smaidoša seja vai uguns attēls sāka atšķirt e-pastu no simtiem citu iesūtnē. 2014. gadā mūsdienu e-pasta mārketings patiešām tika definēts ar šo notikumu. Tomēr nav cita veida, kā pievienot cilvēka emocijas un jūtas teksta ziņojumiem. 

Turklāt emocijzīmes ļauj personalizēt e-pastus, kas ir vissvarīgākais e-pasta mārketinga aspekts. Un tām ir arī liela nozīme datplūsmas novirzīšanā uz jūsu vietni vai emuāru. 

Attēla avots: Freepik

E-pasta ziņojumi ar emocijzīmēm ir ideāls veids, kā piesaistīt saņēmēja uzmanību, taču tās ir jāizmanto saprātīgi, lai iegūtu vairāk reklāmguvumu un auditorija tos neuztveru negatīvi. Apskatīsim, kā efektīvi izmantot emocijzīmes e-pasta mārketingā. 

Kā lietot emocijzīmes e-pasta mārketingā 

E-pasta tirgotāji visā pasaulē palielina klikšķu skaitu, izmantojot emocijzīmes e-pasta mārketingā. 

Jā, mūsdienu ziņojumos teikts, ka emocijzīmes patiešām pozitīvi ietekmē tādus rādītājus kā klikšķu skaitu, atvērtās likmes un atbildes sniegšanas līmeni. Saskaņā ar Experian teikto, salīdzinot ar vienkāršām tēmām, e-pasta tēmas ar emocijzīmēm tiek atvērtas par 56% biežāk. 

Tēmas rinda

Būtisks solis, lai uzlabotu savu atvērto likmi, ir uzlabot jūsu tēmas rindiņu – to varat izdarīt ar emocijzīmēm. Neaizmirstiet padomāt, kā to darīt pareizi. Ne katra emocijzīme ir jāievieto tēmas rindiņā. Emociju ikonas var izmantot, lai piesaistītu skatītāja uzmanību pastkastē, piemēram, lai veicinātu pārdošanu, produktu palaišanubrīvdienu izpārdošanas, kā arī sniegtu paziņojumus.

Piemēram, pastāv lielāka iespēja, ka tiks atvērts e-pasts ar tēmas rindiņu "Karstais piedāvājums " nekā vienkārši "Karstais piedāvājums". Tomēr nav ieteicams pārspīlēt, piemērojot emocijzīmes tēmas rindiņā, jo izredzes, ka tās var kaitināt saņēmēju, ir augstas. Izvēlieties zelta vidusceļu!

Auditorija

E-pasta mārketinga galvenais faktors ir jūsu auditorijas izprašana. Jo labāk jūs viņus saprotat, jo personalizētākas emocijzīmes izmantosiet un jo personalizētāks būs jūsu e-pasts. Šajā gadījumā nav iespēju, ka saņēmējs to ignorēs. Piemēram, saņēmējas sievietes labprātāk atver e-pastus ar emocijzīmēm nekā vīrieši. Apsveriet arī vecuma atšķirības. Z paaudze vai mileniāļi neuztver emocijzīmes tāpat kā vecākas paaudzes

Attēla avots: Freepik

Vēl viens svarīgs faktors, kas jāņem vērā, ievietojot emocijzīmes e-pastā, ir ģeogrāfiskā atrašanās vieta. Jā, emocijzīmes tiek uzskatītas par digitālās pasaules "lingua franca". Tomēr dažādas kultūras var dot tām citādas interpretācijas. Piemēram, izvairieties no dzīvnieku emocijzīmju izmantošanas savos e-pastos starptautiskai lasītāju grupai, jo daudzas no šīm emocijzīmēm tiek uzskatītas par citu kultūru apsmiešanu. 

Zīmola balss

Tāpat kā jūsu biļetenu, ietvertajām emocijzīmēm jāatbilst jūsu zīmola balsij un ziņai. Emocijzīmēm no e-komercijas uzņēmuma vajadzētu atšķirties no medicīnas vai finanšu uzņēmuma. Un varbūt vēstule no bankas ar liesmas emocijzīmi liktu lasītājam domāt, kā viņa nauda deg? 

Pēc mērķauditorijas apstiprināšanas definējiet zīmola balsi, izveidojiet saturu un pēc tam attiecīgi iekļaujiet emocijzīmes. 

Jebkurā laikā, kad e-pasta kopijai pievienojat emocijzīmi, pajautājiet sev: "Kāds ir emocijzīmes pievienošanas mērķis?". Ja neatrodat atbildi uz šo jautājumu, tad padomājiet vēlreiz! Atcerieties, ka nejauši pievienotas emocijzīmes var ietekmēt jūsu zīmola reputāciju. Un visbeidzot – emocijzīmēm vajadzētu papildināt jūsu e-pasta saturu, nevis aizstāt to. 

Emocijzīmju piemēri e-pasta mārketingā

Zemāk mēs esam uzskaitījuši dažas no populārākajām e-pasta emocijzīmēm, kas tiek izmantotas uzņēmumos e-komercijas nozarē un citās jomās. Varat atrast arī daudz emocijzīmju vietnē Emojipedia un Emojicopy. Izklaidējieties, skatoties apkārt, atrodiet nepieciešamo emocijzīmi un nokopējiet/ielīmējiet to, lai uzlabotu savu e-pastu.

  • Uguns emocijzīme.Šī ir viena no visplašāk izmantotajām emocijzīmēm visā pasaulē, lai reklamētu savus karstākos piedāvājumus. Un tā tiešām darbojas.  
  • Mājoša emocijzīme . Labākais veids, kā sasveicināties ar savu mērķauditoriju. Izmantojiet to, lai uzlabotu gan tēmas rindiņu, gan pašu e-pasta kopiju. Ikvienam patīk redzēt draudzīgu mājienu. 
  • Sprādziena emocijzīme . Izmantojiet šo jūsu eksplozīvajiem piedāvājumiem un darījumiem. Varat arī izmantot šo emocijzīmi, lai informētu lasītājus par jaunu produktu, kas tirgū nonācis ar redzamu sprādzienu, taču vēl labāku emocijzīmi tam varat atrast zemāk esošajā sarakstā. 
  • Pērkona emocijzīme . Tā arī ir lieliski piemērota jauniem produktiem. Turklāt tā ir lieliski piemērota jaunām funkcijām, kas var mainīt jūsu klientu dzīvi un elektrizēt viņu lietotāju pieredzi. 
  • Zvaigžņu emocijzīmes. Šīs emocijzīmes, kas mirgo jūsu mārketinga e-pastā, ir lieliski piemērotas, lai pievērstu uzmanību jūsu e-pasta saturam. Jaukas un vienkāršas. Tās ir arī lielisks veids, kā pārliecināt lasītāju, ka jūsu pārdotajam produktam būs izsmalcināta ietekme uz viņu dzīvi. 
  • Raķešu emocijzīme . Parādiet auditorijai, ka jūsu produkts ar šo emocijzīmi virzās uz augšu tikpat ātri kā raķete. Šī, protams, ir labākā emocijzīme, lai izsūtītu produkta palaišanas e-pastu. 
  • Uzmanības emocijzīme . Izmantojiet šo emocijzīmi vissvarīgākajiem un steidzamākajiem paziņojumiem, kurus jūsu abonentiem nevajadzētu palaist garām. Mēs iesakām to vairāk izmantot oficiāliem paziņojumiem, nevis produktu reklamēšanai. 
  • Zaļā atzīme. Šī emocijzīme rada pozitīvu iespaidu, jo zaļā krāsa tiek uzskatīta par mierīgu un laimīgu krāsu. Un kurš gan negribētu redzēt zīmi, kas saistīta ar darbu paveikšanu? Izmantojiet šo, lai parādītu jūsu produktu vai pakalpojumu priekšrocības vai pārliecinātu savu abonentu, ka kaut kas ir izdarīts.  

Pirms sākat lietot kādu no šīm vai citām emocijzīmēm, ņemiet vērā, ka ne visas sistēmas un ierīces tās atbalsta. Lai gan daudzi saņēmēji redz, citiem tas var izskatīties kā teksts "nedaudz smaidoša seja" vai vienkārši ☐. Tātad, neminiet – pārbaudiet. Pirms emocijzīmju izmantošanas e-pasta informēšanas kampaņai pārbaudiet tās dažādās ierīcēs un sistēmās. Labā ziņa ir tā, ka populārākais e-pasta pakalpojumu sniedzējs Gmail atbalsta visu veidu emocijzīmes. 

Esiet eleganti e-pasta mārketingā. Nepievienojiet e-pasta tēmas rindiņai vai pat saturam pārāk daudz emocijzīmju, jo tas izskatās banāli un var likt saņēmējam to sajaukt ar surogātpastu. Ja jums patīk gan pērkona, gan sprādziena emocijzīmju izskats jaunajā pārdošana e-pasta tēmas rindiņā, apsveriet iespēju izmantot A/B testu , lai noskaidrotu, kurš no tiem darbojas vislabāk. 

Noslēguma domas 

Emocijzīmju izmantošana e-pasta mārketingā netiek uzskatīta par priekšrocību, bet gan par kopīgu vajadzību. Emocijzīmju pievienošana e-pastiem palīdz izteikt vairāk jūtu un piesaistīt uzmanību. Vienkārši pārliecinieties, ka to darāt stratēģiski, stilīgi un uzmanīgi. Paturiet prātā, ko jūs pārdodat, kas ir jūsu mērķauditorija un nekad neaizmirstiet sava zīmola balsi. 

Maksimizējiet emocijzīmju priekšrocības, ievērojot šajā rakstā apskatītos padomus un labāko praksi! 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli

Kas ir kašmira džemperis un kāpēc tas ir tik īpašs?

Tu noteikti esi dzirdējusi par kašmiru, varbūt pat Tavā skapī ir kašmira džemperis vai divi. Kašmira džemperi ir klasisks un mūžīgs drēbju skapja pamatelements, kas būs gan silts, gan stiliīgs turpm...

Reklāmraksti

Vairāk Reklāmraksti