Un Facebook ar vairāk nekā 2,96 miljardiem aktīvo lietotāju mēnesī piedāvā milzīgu iespēju vākt e-pastu kontaktinformāciju un papildināt ar tiem savu sarakstu. Faktiski, uzņēmumi, kas izmanto Facebook, lai vāktu e-pasta kontaktus, savus sarakstus papildina 2,5 reizes ātrāk nekā tie, kas to nedara. Šajā rakstā mēs izpētīsim priekšrocības, ko sniedz e-pasta kontaktpersonu apkopošana no Facebook, dalīsimies ar statistiku un piemēriem, kā arī sniegsim praktisku ceļvedi parto, kā apkopot e-pasta kontaktinformāciju, izmantojot Facebook.
Kādēļ E-pastu kontaktinformācijas ievākšana no Facebook ir laba biznesam
E-pasta mārketinga apvienošana ar sociālajiem medijiem mūsdienās ir gandrīz obligāts solis mārketinga speciālistiem. Viens efektīvs veids, kā sasniegt plašāku auditoriju un uzbūvēt savu e-pastu listi, ir vākt e-pasta kontaktus no Facebook. Izmantojot Facebook jaudīgās mērķauditorijas atlases iespējas, varat nodrošināt, ka jūsu e-pastu kampaņas sasniegs īstos cilvēkus. Turklāt Facebook lietotāju bāze ir tik plaša, ka tā var palīdzēt jums sazināties ar potenciālajiem klientiem, kuri, iespējams, citādi jūs nebūtu atraduši. Turklāt e-pasta kontaktu apkopošana no Facebook ir rentabls veids, kā izveidot savu sarakstu, jo jums nav jāpaļaujas tikai uz apmaksātu reklāmu.
Statistika
Uzņēmumi, kas izmanto Facebook, lai ievāktu e-pasta kontaktinformāciju, ir redzējuši iespaidīgus rezultātus. E-pasta mārketinga un Facebook centienu integrēšana var ļaut uzņēmumiem sasniegt mārketinga kampaņu efektivitātes pieaugumu par 22%. Cits Hubspot pētījums liecina, ka 2023. gadā Facebook piedzīvos ievērojamu pieaugumu, kā liecina aptauja, kurā teikts, ka 23% sociālo mediju tirgotāju plāno tam atvēlēt lielāku budžetu nekā jebkurai citai platformai. Turklāt 43% mārketinga speciālistu plāno palielināt savus ieguldījumus Facebook.
Kā ievākt e-pastu kontaktinformāciju no Facebook
Tagad, kad esam aplūkojuši, kāpēc e-pasta kontaktu apkopošana no Facebook ir izdevīga, mums vajadzētu apspriest, kā jūs to varat izdarīt. Diemžēl iespēja pievienot reģistrācijas veidlapu tieši jūsu uzņēmuma Facebook lapai beidzās 2023. gadā (piemēram, šim nolūkam tika izmantota WooBox Custom Tab lietojumprogramma). Par laimi, ir vēl dažas taktikas un dažādi piemēri, kā paplašināt savu adresātu sarakstu, izmantojot Facebook platformu. Apskatīsim labākās no tām.
Izmantojiet Facebook līdu reklāmas
Facebook līdu reklāmas ļauj apkopot e-pasta kontaktinformāciju tieši no Facebook platformas. Tās tiek veidotas, izvietojot sludinājumu, kurā ir iekļauta reģistrācijas forma. Kad lietotājs noklikšķina uz reklāmas, forma automātiski tiek aizpildīta ar informāciju, kas ļauj ātri un viegli veikt reģistrāciju.
1. solis: Izveidojiet līda reklāmu
Lai izveidotu Facebook līdu reklāmu, dodieties uz Facebook reklāmas pārvaldnieku (Facebook Ads Manager) un klikšķiniet uz pogas “Create”, lai izveidotu jaunu reklāmu. Tad par savu mērķi izvēlieties līdu ievākšanu “Lead Generation”, izvēlieties savu mērķauditoriju un reklāmas izvietojumu.
Pēc tam, jums būs jāizveidot līdu forma. Facebook līdu reklāmas atļauj izveidotu pielāgotu formu, kas ievāc informāciju, kas jums nepieciešama, piemēram, vārdu un E-pasta adresi. Kad jūs būsiet sagatavojis savu formu, jūs to varat priekšskatīt un pārliecināties, ka tā izskatās tā, kā bijāt paredzējis.
2. solis: integrējiet savu līdu reklāmu ar savu E-pasta mārketinga platformu
Lai nodrošinātu, ka kontaktpersonas, kuras apkopojat no Facebook, tiek automātiski pievienotas jūsu E-pasta listei, jums būs jāintegrē sava galvenā reklāma savā e-pasta mārketinga platformā. Facebook integrējas ar daudzām e-pasta mārketinga platformām.
Lai integrētu līdu reklāmu, atveriet savu Facebook reklāmu pārvaldnieku un atlasiet izveidoto potenciālā pirkuma reklāmu. No turienes spiediet uz “Iestatījumi” un noklikšķiniet uz “CRM integrācija”. Izvēlieties savu e-pasta mārketinga platformu un izpildiet norādījumus, lai izveidotu savienojumu ar savu kontu. Lai viegli savienotu Smaily un Facebook Lead Ads ar dažiem klikšķiem, var izmantot arī Make platformu, savukārt Smaily atbalsts var arī palīdzēt uzņēmumiem šo integrāciju izveidot..
3. solis: monitorējiet un optimizējiet savu līdu reklāmu
Kad līdu reklāma ir izveidota, svarīgi pārraudzīt tās veiktspēju un vajadzības gadījumā veikt korekcijas. Izmantojiet Facebook reklāmu pārskatu rīkus, lai izsekotu metrikām, piemēram, vidējo klikšķu skaitam un reklāmguvumu līmenim, un pēc vajadzības pielāgotu reklāmu mērķauditorijas atlasi un ziņojumapmaiņu, lai optimizētu rezultātus.
Facebook līdu reklāmas ir spēcīgs rīks e-pasta kontaktinformācijas apkopošanai un e-pastu listes palielināšanai. Izveidojot pielāgotas līdu formas un integrējot tās savā e-pasta mārketinga platformā, varat nodrošināt, ka jūsu e-pasta kampaņas sasniedz plašāku auditoriju un labākus rezultātus. Un, izmantojot Facebook spēcīgos reklāmu pārskatu rīkus, ir viegli pārraudzīt un optimizēt līdu reklāmas, lai nodrošinātu maksimālu rezultātu.
Avots: Freepik
Organizēiet Facebook konkursu
Konkursa rīkošana ir lielisks veids, kā piesaistīt auditoriju, un tas labi darbojas arī, lai savāktu e-pasta kontaktus no Facebook. Vienkārši izveidojiet ziņu, kas reklamē konkursu un prasa lietotājiem ievadīt savas e-pasta adreses, lai piedalītos. Šeit ir daži piemēri, kā organizēt veiksmīgu Facebook konkursu, kas palīdzēs jums paplašināt savu e-pastu listi.
Uz komentāriem balstīts konkurss. Šāda veida konkurss ir ļoti populārs Facebook. Uzsāciet konkursu, lūdzot dalībniekus komentēt jūsu uzņēmuma ziņu un reģistrēties jūsu uzņēmuma e-pastu listē, norādot savas e-pasta adreses. Izvēlieties balvu, kas ir aktuāla jūsu auditorijai un motivē viņus piedalīties.
- Organizējiet viktorīnu. Kāpēc nerīkot viktorīnu saistībā ar jūsu nozari vai zīmolu? Lai atlasītu vai izlozētu uzvarētājus, pamatojoties uz augstākajiem rezultātiem, dalībnieki var nosūtīt jums atbildes, izmantojot savas e-pasta adreses. Ja dodat priekšroku īsākai viktorīnai, varat uzdot vienu jautājumu un lūgt, lai dalībnieki sniedz atbildes komentāru sadaļā. Balvu var izlozēt no pareizajām atbildēm. Piemēram, varat uzdot jautājumu par kādu skaitli, kas ir saistīts ar jūsu uzņēmumu, piemēram, stundu skaitu, kas pavadītas, izstrādājot produktu, vai ikgadējo veikala apmeklētāju skaitu. Šī pieeja nodrošina, ka pareizā atbilde nav uzreiz acīmredzama, kā arī pievieno konkurētspējas elementu, kas motivē vairāk cilvēku piedalīties.
- Foto vai video konkurss. Pamudiniet lietotājus iesniegt fotoattēlu vai videoklipu, kas saistīts ar jūsu uzņēmumu vai zīmolu (papildus e-pasta adresei). Pēc tam varat izvēlēties uzvarētāju, pamatojoties uz radošāko vai atbilstošāko iesniegumu.
- Ieteikumu konkurss. Aiciniet lietotājus ieteikt jūsu uzņēmumu saviem draugiem. Par katru ieteikumu lietotājs palielinās savas izredzes konkursā, un, lai piedalītos, ir jānorāda sava e-pasta adrese.
- Nosaukuma vai vārda konkurss. Jūs varat publicēt fotoattēlu, kas saistīts ar jūsu uzņēmumu vai zīmolu, un aicināt lietotājus pievienot radošu parakstu. Vēl viena pieeja ir izsludināt nosaukumu konkursu kādam no jaunizveidotajiem produktiem, kas ļauj dalībniekiem izteikties par jūsu zīmola stāstu. Lai piedalītos konkursā, dalībniekiem ir jānorāda sava e-pasta adrese. Kad visi darbi ir saņemti, jūs varat izvēlēties uzvarētāju, pamatojoties uz radošāko vai smieklīgāko nosaukumu, kas vislabāk atbilst jūsu produktam.
Lai nodrošinātu veiksmīgu Facebook konkursu, ir ļoti svarīgi ievērot visas Facebook vadlīnijas un noteikumus. Tas ietver skaidrus noteikumus un vadlīnijas dalībai konkursā un uzvarētāja noteikšanas procesa izklāstu. Ir svarīgi savā ierakstā norādīt, ka Facebook platforma nekādā veidā neatbalsta un nesponsorē jūsu konkursu. Mēs iesakām vienmēr pārskatīt jaunākos meta noteikumus pirms konkursa publiskošanas, kā arī noteikti ievērot vietējos likumus.
Ievērojot šos noteikumus un vadlīnijas, jūs varat izveidot konkursu, kas ir saistošs un atbilst jūsu uzņēmuma auditorijai. Turklāt jūs varat savākt e-pasta kontaktinformāciju un veiksmīgi paplašināt savu e-pasta listi.
Pievienojiet reģistrācijas formas saiti savai Facebook lapai
Pievienojot saiti uz reģistrācijas veidlapu savā Facebook lapā, jūs lietotājam atvieglojat pievienošanos jūsu e-pastu listei, jo viņiem nav jādodas uz citu Facebook lapu, lai atrastu pierakstīšanās lapu. Tālāk ir aprakstītas dažas darbības, kas jāievēro.
1. solis: izveidojiet pierakstīšanās formu
Pirmkārt, jums būs jāizveido pierakstīšanās forma savai e-pastu listei. Jūs varat izmantot, piemēram, Smaily, lai savam uzņēmumam izveidotu pielāgotu formu, kurā ir iekļauti lauki vārda, e-pasta adreses un citas informācijas ievadīšanai. Vietnē Smaily varat izveidot pielāgotu piezemēšanās lapu un formu, šeit jūs atradīsit pamācību, kā to izdarīt.
Noteikti pielāgojiet savu pierakstīšanās formu, lai tā atbilstu jūsu zīmolam. Noteikti iekļaujiet skaidru aicinājumu uz darbību, kas mudina lietotājus pierakstīties jūsu e-pasta listē.
2. solis: pievienojiet pierakstīšanās formas linku sava uzņēmuma Facebook ziņai
Lai reklamētu pierakstīšanās formu savā Facebook lapā, varat izveidot ziņu, kurā izskaidrotas priekšrocības, ko sniedz pievienošanās e-pastu listei un iekļauta saite uz pierakstīšanās formu. Varat apsvērt iespēju izmantot arī Facebook reklāmas, lai plašākai auditorijai reklamētu savu pierakstīšanās formu.
Labā prakse, kā pievienot pierakstīšanās formu Facebook lapai
- Padariet to viegli atrodamu. Ziņai, kurā ir saite uz jūsu pierakstīšanās formu, jābūt redzamai jūsu Facebook lapā, lai apmeklētāji to varētu viegli atrast. Lai ziņa būtu pastāvīgi redzama jūsu lapā, varat to piespraust lapas augšā. Tādā veidā tā vienmēr atrodas uzņēmuma lapas augšdaļā un ir uzreiz pamanāma apmeklētājiem.
- Pievienojiet pierakstīšanās formas saiti sadaļai “Par mums”. Tā vietā, lai apskatītu uzņēmuma laika līniju, daudzi apmeklētāji dondās uz lapu “par mums”, kurā ir iekļauta pamatinformācija par uzņēmumu. Pievienojot saiti uz pierakstīšanās formu tur, jūs palielināsiet to e-pastu listes dalībnieku skaitu, kuri pievienojas caur Facebook.
- Piedāvājiet stimulu. Apsveriet iespēju piedāvāt kādu labumu, piemēram, atlaidi vai ekskluzīvu saturu, lai mudinātu lietotājus reģistrēties jūsu e-pasta listei.
- Dariet to vienkārši. Jūsu pierakstīšanās formai jābūt vienkāršai un viegli aizpildāmai, tajā ir jābūt tikai dažiem obligātajiem laukiem.
- Testējiet un optimizējiet. Izmantojiet Facebook reklāmu pārskatu rīkus, lai izsekotu savas pierakstīšanās veidlapas veiktspējai un veiktu nepieciešamās korekcijas, lai optimizētu rezultātus.
Ievērojot šos labās prakses ieteikumus un iekļaujot savā Facebook lapā reģistrācijas veidlapu, varat veiksmīgi savākt e-pastu kontaktinformāciju un paplašināt savu adresātu sarakstu. Paplašinoties e-pastu listei, turpiniet piesaistīt savus sekotājus ar aizraujošu saturu, izmantojot rūpīgi izvēlētu platformu — neatkarīgi no tā, vai jūsu joma ir e-komercija vai nišas nozare.
Avots: Freepik
Noslēgums
E-pasta kontaktinformācijas apkopošana no Facebook ir spēcīgs veids, kā paplašināt savu e-pastu listi un sasniegt plašāku auditoriju. Izmantojot Facebook mērķauditorijas atlases opcijas, varat nodrošināt, ka jūsu e-pasta kampaņas sasniedz īstos cilvēkus, vienlaikus ietaupot naudu par reklamu. Un, izmantojot tādas taktikas kā Facebook līdu reklāma, konkursu rīkošana un dalīšanās ar Facebook ierakstiem, ir viegli šo procesu sākt. Tātad, ja vēlaties palielināt ieguvumus no sava e-pasta mārketinga, apsveriet iespēju vākt e-pastu kontaktinformāciju no Facebook un skatieties, kā jūsu e-pastu liste aug!
Šo rakstu sagatavoja Smaily e-pasta mārketinga platformas eksperti.
Atklājiet visus šīs jomas noslēpumus un sasniedziet pilnu e-pasta mārketinga potenciālu savā biznesā — lai uzzinātu vairāk par Smaily, piesakieties bezmaksas personīgajai demonstrācijai šeit!