"Pabeigta sākotnējā "melnās kastes" datu analīze. Tā ļauj izdarīt secinājumu, ka galvenā katastrofas versija ir saistīta ar gaisa kuģa pilotēšanas kļūdu," pavēstīja avots.
Balss ieraksta "melnajā kastē" fiksētas pēdējās sekundes pilotu kabīnē, kurā dzirdami kliedzieni "Aizspārņi, kuce!" un "Krītam, komandieri!", ziņo Krievijas mediji.
Kā pavēstīja avots aģentūrai Interfax, pēc sākotnējās informācijas lidmašīna cietusi avāriju "sagāšanās" dēļ, jo nav bijusi pietiekama spārnu celtspēja. Pēc viņa teiktā, Tu-154 aizspārņi nostrādājuši nesaskaņoti, to neizbīdīšanās rezultātā tika zaudēta nepieciešamā celtspēja, un ātrums nav bijis pietiekams augstuma uzņemšanai.
Saskaņā ar Krievijas Aizsardzības ministrijas publiskoto informāciju, kas balstīta uz pasažieru sarakstiem, lidmašīnā atradušies 64 Aleksandrova ansambļa mākslinieki, tai skaitā tā vadītājs Valērijs Halilovs, astoņi karavīri, deviņi žurnālisti no Krievijas televīzijas Pirmā kanāla, NTV un Aizsardzības ministrijas pārraudzītā telekanāla Zvezda, divi valsts ierēdņi un starptautiskās sabiedriskās organizācijas Spravedļivaja pomoščj (Taisnīga palīdzība) vadītāja, Kremļa cilvēktiesību padomes locekle Jeļizaveta Gļinka.
Viņa Krievijā bija iemantojusi cieņu kā "daktere Liza", kas daudz nesavtīgi palīdzējusi bezpajumtniekiem, neraugoties uz ierēdņu liktajiem šķēršļiem. Kā vēsta mediji, Gļinka uz Sīriju pavadījusi Latakijas universitātes slimnīcai paredzētu medikamentu kravu.
Avarējusī lidmašīna būvēta pirms 34 gadiem, pēdējo reizi remontēta 2014.gadā, bet tehniskā apkope tai veikta šā gada septembrī.
zvirbulēns
Ansamb_bļ
trusis nejaukais