Arī iepriekš daudzi nelaimes gadījumi Krievijā bijuši saistīti ar drošības noteikumu neievērošanu vai pārkāpšanu.Traleris Daļnij Vostok Ohotskas jūrā avarēja 2.aprīlī ap plkst.6.15 pēc vietējā laika. Izglābt izdevās 63 cilvēkus, 13 cilvēki joprojām nav atrasti. Patlaban glābšanas dienesti izdzīvojušo aktīvo meklēšanu ir pārtraukuši.Uz kuģa atradās arī trīs Latvijas pilsoņi. Divi no viņiem ir dzīvi, bet par trešo ziņu nav, liecina Latvijas Ārlietu ministrijas informācija."Gan īpašnieks, gan kapteinis zināja, ka benzīna tvertnēs bija minimāls degvielas daudzums, tas ietekmēja tralera spēju atgriezties līdzsvarā," skaidroja Markins.Izmeklētāji arī noskaidrojuši, ka uz tralera nav pieticis glābšanas laivu vairāk nekā 20 apkalpes locekļiem."Mēs zinām, ka uz kuģa atradās liels skaits ārzemnieku, kuri tur strādāja nelegāli. Mēs zinām, kas viņus ieveda un kādā veidā," sacīja Markins."Mums [padomā] ir konkrētas amatpersonas, kuras es nesaukšu vārdā, lai tās neaizbēgtu, bet mēs viņas tiesāsim," uzsvēris izmeklētāju pārstāvis.Kā ziņots, kuģis Daļnij Vostok būvēts 1989.gadā Krievijā. Līdz 2014.gadam tas ar nosaukumu Stende kuģojis Baltijas jūrā un bāzējies Rīgā.Pērn kuģi iegādājies uzņēmums Magellan, un tas pārbraucis uz Krievijas Tālajiem Austrumiem, kur kuģim piešķirts jauns vārds. Tā bāzes osta bija Neveļska, Sahalīnā.
Krievijas izmeklētāji Daļnij Vostok nogrimšanā vaino "alkatību un korupciju"
Krievijas izmeklētāji atzinuši, ka tralera Daļnij Vostok nogrimšanā, kas noveda pie vismaz 56 jūrnieku bojāejas, vainojama alkatība un korupcija."Nav šaubu, ka šis ir noziegumus, kura pamatā ir uzņēmēju, kuriem piederēja kuģis, alkatība un amatpersonu korupcija," Krievijas telekanālam Rossija 1 sacīja Izmeklēšanas komitejas pārstāvis Vladimirs Markins.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.