"Veikalu noteiktās atlaides jāuztver tāpat kā jebkurš cits reklāmas veids, un tas jāaizliedz," uzskata Rospotrebnadzor vadītāja Anna Popova.
Dienests apgalvo, ka alkohola cenu "grīdas" noteikšana un reklāmas ierobežojumi palīdzējuši alkohola patēriņu valstī pēdējo septiņu gadu laikā samazināt par trešdaļu.
Pašlaik Krievijā liegta alkohola faktiski visās platformās - gan televīzijā un radio, gan internetā, gan sabiedriskajā transportā un vides reklāmu formā citviet. Šis likums nedaudz tika atvieglots 2014.gadā, līdz 2018.gada beigām atļaujot alus reklāmu sporta tiešraižu laikā un stadionos. Jāatgādina, ka šis solis, visticamāk, sperts tāpēc, ka 2018.gadā Krievijā notiks FIFA Pasaules kauss futbolā.
Krievijā rosina aizliegt alkoholam noteikt atlaides
Krievijas patērētāju tiesību aizsardzības dienests Rospotrebnadzor atbalstījis ieceri liegt veikaliem noteikt atlaides alkoholiskajiem dzērieniem. Jauns likumprojekts, ko virza liberāldemokrātu politiķis, skandalozā Vladimira Žirinovska partijas biedrs Vladimirs Sisojevs, paredz, ka atlaižu noteikšana alkoholam ir pielīdzināma reklāmai, vēsta The Moscow Times.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.