Kameras tiek izmantotas divās Anglijas vispārizglītojošajās mācību iestādēs, kuras piedalās pilotprojektā, stāsta Toms Eliss, krimināltiesību pētnieks Portsmutas Universitātē.
Viņš atklāj, ka izmēģinājuma perioda laikā skolotāji trīs mēnešus nēsās kameras.
"Ja skolotājs jutīs, ka viņam vai kādam skolēnam draud briesmas, tad būs pierādījumi par šo incidentu," Eliss norāda.
Skolotāji ieslēdz kameras incidentu brīžos, lai risinātu "pastāvīgus zema līmeņa traucējumus". Pirms skolotāji sāk filmēt, viņi mutiski brīdina skolēnus.
Kameras filmē nepārtraukti, bet šifrētie kadri tiek saglabāti tikai tad, kad skolotājs piespiež ieraksta pogu.
Uzfilmēto materiālu varēs rādīt arī skolēnu vecākiem, lai risinātu bērnu uzvedības problēmas.
Eliss piebilst, ka kameru lietošanas būtība nav vērsta tikai uz skolēnu sliktās uzvedības fiksēšanu. Skolotāji varētu lūgt atļauju filmēt arī pozitīvus notikumus.
Times Educational Supplement (TES) veica 600 skolotāju aptauju par ķermeņa kamerām. Tajā vairāk nekā trešdaļa atzina, ka valkātu kameras, jo tas ļautu fiksēt skolēnu uzvedību. Bet tie, kas bija pret kamerām, norādīja, ka viņus māc bažas par savu un skolēnu privātumu.
valentina
reptilis
aha