Kā pēdējie upuru sarakstā ierakstīti trīs vienas ģimenes locekļi - vecāki un deviņus gadus veca meitenīte, kas izvilkti no saspiestas automašīnas, kura naktī uz sestdienu tika atrasta zem milzīga betona bloka, kas nogāzies no sagruvušā tilta.
Sestdien šim sarakstam tika pievienots arī kāds 30 gadus vecs strādnieks, ko atrada gruvešos, un vēl viens vīrietis, kura dzīvība izdzisa slimnīcā.
Līdz ar to apzinātas visas personas, kas pēc traģēdijas tika reģistrētas kā pazudušas, tostarp kāds vācu pensionārs, kas iepriekš arī tika uzskatīts par katastrofas iespējamo upuri, bet vēlāk sazinājās ar varasiestādēm.
Tomēr Itālijas Ugunsdzēsības dienests paziņojis, ka turpinās pārmeklēt gruvešus, lai pārliecinātos, ka zem tiem nav aprakti vēl kādi cilvēki, par kuru pazušanu neviens nav ziņojis.
Deviņi cilvēki vēl joprojām ārstējas slimnīcā.
Kā ziņots, otrdien ap plkst.12 (plkst.13 pēc Latvijas laika) spēcīgas lietusgāzes laikā Dženovā iegruva aptuveni 200 metru garš Morandi tilta posms.
30 līdz 35 vieglās automašīnas un trīs kravas auto nogāzās no 45 metru augstuma uz apakšā esošajām dzelzceļa sliedēm un divām noliktavām.
Sestdien Dženovā notika katastrofas upuru oficiālās bēres, kurās piekrita piedalīties 18 bojāgājušo piederīgie. Pārējie rīko privātas bēres.
Itālijas valdība katastrofā vaino privāto autoceļu uzņēmumu "Autostrade per l'Italia", kas atbildēja par Dženovā sabrukušā tilta apkopi un apsaimniekošanu, bet pati kompānija noliedz, ka būtu pieļāvusi jebkādu nolaidību.
Premjerministrs Džuzepe Konte piektdien sāka tiesvedību, lai atsauktu uzņēmuma licenci, bet dienu vēlāk kompānija paziņoja, ka palīdzēs bojāgājušo ģimenēm un par saviem līdzekļiem astoņu mēnešu laikā uzcels jaunu tiltu.
Dženovas virsprokurors Frančesko Kodzi, kas vada katastrofas izmeklēšanu, svētdien laikrakstam Corriere della Sera sacījis, ka Itālijas valsts, ļaujot privatizēt autoceļus, "atteikusies no atbildības" par satiksmes drošību.
skats no malas