360 apsargi, kas strādā lidostā, sūdzas par personāla trūkumu un pārslodzi.
Streika komitejas pārstāvis norādīja, ka viņi vēlas īsākas darba dienas, kas pašreiz ir no 14 līdz 16 stundām, un piebilda, ka daudzi darbinieki ir paņēmuši slimības lapu psiholoģisku iemeslu dēļ, jo cieš no depresijas.
Uzņēmums Eulen, kas apkalpo lidostu, savukārt paziņoja, ka mēģinājis panākt vienošanos ar apsargiem, bet nesekmīgi, jo streika komitejas pārstāvji nav izrādījuši vēlmi komunicēt vai vai vispār nav ieradušies.
Lai gan apsargiem ir obligāti jānodrošina vismaz 90% pakalpojumu, streiks vienalga var izraisīt sastrēgumus lidostā, kur darbinieku trūkumu dēļ pasažieriem jau tā nākas gaidīt garās rindās pasu pārbaudes un drošības pārbaudes zonās.
Spānijas lidostu operators AENA ziņoja, ka streika pirmās stundas laikā pasažieriem nācies stāvēt rindā 40 minūtes, lai izietu rokas bagāžas pārbaudi. Brīdī, kad darbinieki atgriezušies pilnā sastāvā, rindā pavadāmais laiks sarucis līdz 20 minūtēm.
Drošības darbinieku un Eulen nesaskaņu dēļ lidostas darbs kavēts jau vairākas pēdējās nedēļas.
14.augustā lidostas drošības dienestu darbinieki plāno 24 stundu streiku.