Svētdien laika posmā no plkst.6 līdz plkst.11 no Hītrovas bija jāizlido 143 British Airways lidmašīnām, taču 36 no šiem reisiem atcelti.
Aviokompānija mudināja cilvēkus neierasties lidostā pārāk ātri, jo cilvēki terminālā netiek ielaisti ātrāk kā 90 minūtes pirms izlidošanas. Daudzi ieradušies krietni ātrāk, lai atceltu biļešu rezervāciju un piereģistrētos citiem reisiem.
Tiešsaistē arī tiek regulāri atjaunināta informācija gan par atceltajiem reisiem, gan par tiem, kas nav atcelti, bet kavēsies. Tiesa, ne visiem tas palīdz gūt skaidrību par notiekošo, jo Londonā iestrēguši arī daudzi ārvalstu pasažieri, kuru mobilo sakaru tarifu plāni ne vienmēr paredz iespēju izmantot internetu ārzemēs.
Tā, piemēram, Ešlija Treisija, kura bija plānojusi lidot uz Mumbaju, stāvēja rindā sešas stundas, lai iegādātos biļeti citam reisam. "Nav nekādas informācijas, es nevaru to uzmeklēt internetā, jo šeit nedzīvoju - mans tālrunis šeit nedarbojas," viņa norādījusi BBC.
Aviokompānija ir publiskojusi atvainošanos un uzsver, ka strādā pie problēmas risinājuma: "Mēs zinām, ka šis mūsu klientiem ir drausmīgs laiks. Mēs vēl neesam tikuši galā (ar problēmām - red.), bet darām visu iespējamo."
Aviokompānijai šajā gadījumā līdz zināmai summai var nākties segt arī pasažieru viesnīcu rēķinus un izmaksāt naudu par maltītēm. Tie pasažieri, kas atcelto lidojumu dēļ ir spiesti uzturēties viesnīcās, var dienā pieprasīt līdz pat 200 mārciņām par istabas īri, līdz 50 mārciņām par transporta izdevumiem no lidostas līdz viesnīcai un līdz 25 mārciņām par pārtikas izdevumiem.
Arī tiem pasažieriem, kuru reisi no Hītrovas un Getvikas izlido, ne allaž visas ķibeles ir aiz muguras - ir ziņas, ka daļai pasažieru bagāža nogādāta nepareizā galapunktā. Piemēram, kāds pasažieris vārdā Terijs Peidžs informēja, ka pēc British Airways reisa nosēšanās Teksasā aptuveni 50 cilvēki galamērķī nesagaidīja savu bagāžu.
Raidorganizācija BBC novēroja, ka pamazām gan situācija Hītrovā un Getvikā normalizējas, kaut aizvien veidojas garas rindas un termināls ir pilns ar cilvēkiem.
Jau vēstīts, ka Lielbritānijas nacionālā aviokompānija British Airways sestdien paziņojusi, ka datorsistēmu problēmu dēļ tā visā pasaulē saskaras ar avioreisu kavēšanos.