"Datu analīze liecina, ka pēdējā signāla laikā lidmašīna krita strauji un lielā ātrumā," paziņoja Austrālijas Transporta drošības biroja (ATSB) pārstāvis Dans O'Meilijs.
ATSB, kas vada lidmašīnas katastrofas izmeklēšanu, pie šāda secinājuma nonāca, izanalizējot lidmašīnas atlūzas, kas tika izskalotas Tanzānijā.
Lidmašīna nebija pozīcijā, kas liecinātu par kontrolētu nolaišanos, norādīja viens no izmeklētājiem. Viņš sacīja, ka tas liek apdomāt to, vai krišanas brīdī kāds atradās pie lidmašīnas vadības sistēmas.
Ziņojumā tika analizēti arī satelīta dati un notikušās katastrofas simulācijas.
Secinājumi sliecas atbalstīt teoriju, ka lidmašīna, beidzoties degvielai, piedzīvoja nekontrolētu kritienu un iegāzās kaut kur Indijas okeānā.
"Malaysia Airlines" lidmašīna ar 239 pasažieriem un apkalpes locekļiem pazuda 2014.gada 8.martā, nezināmu iemeslu dēļ mainot kursu lidojumā starp Kualalumpuru un Pekinu.