Badalingas stacija tiks izbūvēta pamatīgā dziļumā - 102 metrus zem zemes. Būvdarbi notiks 36 tūkstošu kvadrātmetru lielā platībā, kas atbilst aptuveni piecu futbola laukumu platībai. Tādējādi tā būs pasaulē lielākā un dziļākā ātrgaitas dzelzceļa stacija. Lai to izbūvētu, inženieri plāno izmantot kontrolētu sprādzienu metodi, vienlaikus gādājot, lai UNESCO kultūras mantojums - Lielais Ķīnas mūris - būvniecības procesā paliek neskarts.Dzelzceļa līnija savienos Pekinu un vienu no olimpisko spēļu norises vietām - Džandzjakou.
Ķīna pēdējos gados uzsākusi ambiciozu dzelzceļa izbūves projektu, kas tostarp iekļauj arī pasaulē garākās ātrvilcienu līnijas izbūvi. Projekta izmaksas lēšamas kopumā par vairāk nekā 356 miljardiem dolāru.