“Lidmašīna neatrāvās no zemes uz pacelšanās – nolaišanās joslas. Atbilstoši negadījuma vietas shēmai, faktiskā lidmašīnas atraušanās no zemes notika jau 400 metrus pēc skrejceļa beigām,” atsaucoties uz SAK paziņojumu, vēsta aģentūra RIA Novosti.
Atbilstoši SAK datiem, maksimālais augstums, kuru varēja uzņemt lidmašīna, bija 5-6 metri, bet pēc tam sekoja lidmašīnas intensīva sasvēršanās pa kreisi un tās sadursme ar šķēršļiem un zemi.
„Tehniskā komisija analizē visas iespējamās papildus bremzēšanas spēka ieskrējiena laikā parādīšanās iespējas un cēloņus, kuru dēļ lidmašīna nav spējusi savlaicīgi atrauties no pacelšanās – nosēšanās joslas,” atzīmē SAK.
Kā piebilduši komitejas pārstāvji, visi lidmašīnas dzinēji līdz sadursmei ar zemi strādāja normāli. Tāpat avarējušās lidmašīnas melno kastu atšifrējumos nav atrastas nekādas liecības par problēmām ar tehniku.
Tajā pašā laikā eksperti vairākkārt izteikušies, ka lidmašīnai nepietika jaudas, lai uzņemtu augstumu, taču pagaidām nav skaidri šīs problēmas cēloņi.