"Ir noskaidrots, ka lidmašīnas pacelšanās masa bija pieļaujamā robežās, apkalpei pirms pacelšanās veicot visu vadības kanālu pārbaudi, viss darbojās normālā režīmā," žurnālistiem Maskavā teica SAK vadītāja Tatjana Anodina.
Viņa sacīja, ka "dzinēji darbojās līdz brīdim, kad notika sadursme, pirms pacelšanās stabilizators un aizspārņi bija pacelšanās režīmā".
Anodina piebilda, ka meteoroloģiskie apstākļi lidostā, tostarp sānu vējš, netraucēja veikt lidojumus.
Viņa arī pastāstīja, ka lidmašīnas parametriskajā ierakstītājā nav konstatētas komandas, kas liecinātu par to, ka būtu bijušas tehniskas problēmas.
Iepriekš amatpersonas paziņoja, ka lidmašīnā iepildītā degviela bijusi kvalitatīva. Savukārt Jaroslavļas lidostas direktors noliedzis medijos izskanējušos pieņēmumus, ka šai lidmašīnai bijuši noteikti skrejceļa izmantošanas ierobežojumi saistībā ar pilsētā paredzēto starptautisko politisko forumu, jo lidmašīnas ar foruma dalībniekiem ieradušās tikai nākamajā dienā.
Jau vēstīts, ka 7.septembrī, paceļoties gaisā no Jaroslavļas Tunošnas lidostas, avarēja Krievijas aviosabiedrības Jak-servis lidmašīna Jak-42, kas veda uz Kontinentālās hokeja līgas (KHL) spēli komandu Lokomotiv. Avārijas dēļ dzīvību zaudēja 44 no 45 lidmašīnā esošajiem cilvēkiem, tostarp Latvijas izlases hokejists Kārlis Skrastiņš.