"Mēs ziņojām komandtiltam, ka viss izgājis no ierindas," viņš norādīja, piebilstot, ka pats personīgi devies uz dzinēju telpu, lai redzētu, kas noticis."Izskatījās, ka viņi neapjauš situācijas nopietnību. Viņi teica "jā, saņemts", bet nedeva pavēles," norādīja Akarino.Viņš sacīja, ka redzējis kapteini pēc kuģa apgāšanās. Sketīno esot centies palīdzēt, bet izskatījies apjucis, vairs neatgādinot agrāk pazīto cilvēku.2012.gada 13.janvāra vakarā Costa Concordia uzskrēja zemūdens klintij pie Džiljo salas Toskānā. Avārijas brīdī uz kuģa atradās 4229 cilvēki. Kuģa avārijā dzīvību zaudēja 32 cilvēki._Costa Concordia _sver 44 612 tonnas - aptuveni tikpat daudz, cik Titāniks -, un tas ir 290 metrus garš. Pēc avārijas tas gulēja jūrā, sagāzies uz sāniem pie klintīm, uz kurām uzskrēja.Kuģa kapteinis apsūdzēts par cilvēku slepkavību bez iepriekšēja nodoma, avarējušā kuģa pamešanu pirms visu cilvēku evakuēšanas un kaitējuma nodarīšanu videi.Tiesas prāva pret Sketīno sākās jūlijā un, domājams, ilgs vairākus mēnešus.
Liecinieks: Costa Concordia kapteinis negadījuma brīdī bija "pārāk mierīgs"
Pērn pie Itālijas krastiem avarējušā kruīza kuģa Costa Concordia kapteinis Frančesko Sketīno avārijas brīdī bijis pārāk mierīgs un kuģa vadība acīmredzot nav apjautusi situācijas nopietnību, pirmdien tiesā liecinājis viens no kuģa apkalpes locekļiem."Uz komandtilta bija pārāk mierīgi, ņemot vērā, kas notika," norādīja Džovanni Akarino, aprakstot notikumus uz kuģa neilgi pēc uzskriešanas zemūdens klintij pie Džiljo salas Toskānā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.