Lidaparātu tālajā ceļā vadīja četru pilotu komanda, bet par pasažieru labklājību gādāja 15 stjuarti. Kopumā ilgā reisa laikā pasažieri ieturējuši vairāk nekā tūkstoti maltīšu un izdzēruši 1100 tasītes kafijas vai tējas.
Par vietu uz klāja pasažieriem bija jāšķiras no visai prāvas summas - pašas lētākās biļetes izmaksāja 1200 eiro, bet pirmās klases pasažieriem par ceļu līdz Oklendai bija jāatvadās no 8400 eiro.
Līdz šim tālākais regulārais komerciālais reiss veda no Dubaijas līdz Oklendai - šajā maršrutā lidmašīnai jāveic 14 200 kilometru.
Tiesa, iepriekš eksistējuši arī garāki maršruti - pasaules rekords pieder Singapore Airlines lidsabiedrībai, kuras laineri veica lidojumus uz Ņuarku Amerikas Savienotajās Valstīs, veicot 15 300 kilometru. Augsto izmaksu dēļ reiss tika slēgts 2013.gadā, taču šobrīd aviokompānija sadarbojas ar lidmašīnu ražotāju Airbus pie aviolainera Airbus A350 pielāgošanas supertāliem lidojumiem, un sola, ka līdz šīs desmitgades beigām atkal kļūs par kompāniju, kuras lidaparāti veic tālākos komerciālos lidojumus.
Kataras aviolaineris veicis pirmo lidojumu šobrīd pasaulē tālākajā maršrutā
Aviokompānijas Qatar Airways laineris Boeing 777-222LR veiksmīgi veicis iespaidīgo lidojumu no Dohas Katarā līdz Oklendai Jaunzēlandē, kopumā bez nosēšanās 16 stundu un 23 minūšu laikā nolidojot 14 535 kilometrus, vēsta The Guardian.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.