Kanādietim Stīvam Bevanam kādā jūlija naktī ceļojuma laikā Barselonā tika nozagts viedtālrunis iPhone 4S, autovadītāja apliecība un kredītkarte.
Pēc atgriešanās viesnīcā Bevans naktī veiksmīgi sazinājās ar savu banku Kanādā un bloķēja savu debetkarti un kredītkarti, taču viņam neizdevās sazvanīt mobilo sakaru operatoru TELUS uz norādīto starptautisko numuru.
Nākamajā dienā viņš vērsās ar iesniegumu Barselonas policijā, taču mobilo sakaru operatoru Bevanam izdevās sazvanīt tikai trīs dienas vēlāk, kad TELUS, fiksējot neparastu zvanu aktivitāti no telefona numura, bija jau to atslēdzis.
Taču 24 stundu laikā līdz numura bloķēšanai zaglis, uzlaužot telefona paroli, bija veicis vairāk nekā 200 zvanus uz Latviju, sagādājot Bevanam milzīgu telefona rēķinu.
Pēc atgriešanās TELUS apšaubīja, ka telefons ticis nozagts, nevis pārdots, un pieprasīja, lai Bevans apmaksā telefona rēķinu.
Pēc ilgstošām pārrunām mobilo sakaru operators piekritis atlaist 75% no telefona rēķina, taču atlikusī naudas summa tāpat veidoja nepilnus 2000 dolāru, ko Bevans atteicās apmaksāt.
Lai piespiestu Bevanu apmaksāt rēķinu, TELUS vairākkārt atslēdza sakarus un katru reizi iekasēja 35 Kanādas dolārus pakalpojuma atjaunošanai.
Nespējot atrast situācijai risinājumu, Bevans šonedēļ vērsās pie vairākiem vietējiem telekanāliem, izklāstot savu problēmu, kas izrādījās veiksmīga taktika.
"Viņi atsūtīja reportieri, kas mani nointervēja plkst.11 no rīta. TELUS piezvanīja plkst.15 pēcpusdienā," sacīja Bevans.
Galu galā mobilo sakaru operators atvainojies klientam par sagādātajām neērtībām, piekrita segt visu rēķinu, kā arī piedāvāja Bevanam jaunu telefonu un 250 dolāru kredītu sarunām.