Tikmēr interneta medijs Life News vēsta, ka atļauju KIK pārstāvjiem tikties ar 53 gadus veco A. Sizovu devuši psihologi, un ka turpmāk izmeklētājiem atļauts tikties ar viņu katru dienu, bet ne ilgāk par stundu dienā.
Portāls arī vēsta, ka A. Sizovs nespēj atcerēties katastrofas brīdi, viņš atceras tikai, kā lidmašīna pacēlusies, bet atguvies jau liesmojošā ūdenī – bijusi aizdegusies izlijusī degviela.
Dienu iepriekš ar inženieri jau tikās Starpvalstu aviācijas komitejas (SAK) tehniskās komisijas pārstāvji. Sklifosovka institūtā personiski bija ieradies SAK priekšsēdētāja vietnieks aviācijas negadījumu izmeklēšanas jautājumos, PSRS nopelniem bagātais pilots Georgijs Jačmeņevs.
A. Sizovs pastāstīja, ka lidmašīnai nav bijis nekādu problēmu ar tehnikas darbu nedz iepriekšējā lidojumā, nedz sagatavojot to pēdējam lidojumam, nedz pēdējā lidojuma laikā, kurā gāja bojā KHL Jaroslavļas hokeja komanda Lokomotiv, vēstīts SAK oficiālā paziņojumā. Vadoties no A. Sizova vārdiem arī precizēts pasažieru un bagāžas faktiskais izvietojums: lidmašīnas priekšējā salonā atradās treneri un vadība, pati komanda atradās otrajā salonā, bet lielākā daļā bagāžas tika iekrauta aizmugurējā bagāžniekā.
Pats bortinženieris, pēc viņa vārdiem, atradies lidmašīnas astes daļā un nezina, kas notika pilotu kabīnē. Tajā pašā laikā viņš atzinis, ka lainera sadursmes ar zemi brīdī nav bijis piesprādzējies un tieši tādēļ spējis izkļūt no lidmašīnas atlūzām, vēsta Life News.
Jāpiebilst, ka sakarā ar Jak-42 avāriju ir ierosināta krimināllieta pēc panta – Lidojuma drošības noteikumu pārkāpums, kas izraisījis divu vai vairāku personu nāvi, un šo krimināllietu izmeklē Krievijas Izmeklēšanas komitejas Galvenā pārvalde.