"Prasība veikt papildu maksājumu par tādu gaisa transportam svarīgu elementu kā rokas bagāžu sniedz reālās biļešu cenas nepatiesu atspoguļojumu, tādējādi maldinot patērētājus," skaidro padome.
Tādējādi padome nolēmusi atcelt Ryanair un Wizz Air jauno rokas bagāžu politiku piemērošanu.
Abas aviokompānijas nolēmušas ļaut pasažieriem bez maksas lidmašīnā ienest tikai vienu nelielu somu, kuru iespējams novietot zem sēdekļa, šādam lēmumam izraisot patērētāju sašutumu.
Līdzīgu neapmierinātību augusta nogalē pauda arī Spānijas patērētāju aizsardzības asociācija Facua.
Ryanair par šo lēmumu paziņoja 24.augustā, norādot, ka tādējādi lidsabiedrība cer samazināt kavēšanās, ko izraisa pasažieru iekāpšana lidmašīnā.
"Wizz Air apstiprina, ka ir informēta par Itālijas konkurences un tirgus iestādes lēmumu attiecībā uz jauno bagāžas politiku un sīki to izskata. Wizz Air savu jauno bagāžas politiku, kura tiek piemērota visā lidsabiedrības plašajā tīklā, kas aptver 142 galamērķus 44 valstīs, uzskata par caurredzamu un taisnīgu, jo piedāvā klientiem visplašāko bagāžas iespēju izvēli un ļauj katram pasažierim pārvadāt rokas bagāžu par brīvu," portālam Diena.lv norāda aviokompānijas pārstāvji Latvijā.
"Mēs esam pārliecināti, ka mūsu daudzveidīgais bagāžas kombināciju piedāvājums individuāli un caurskatāmi apmierinās mūsu klientu vajadzības, ļaujot katra klienta rokas bagāžai palikt salonā visu lidojuma laiku. Mūsu pasažieri turpinās maksāt tikai par tiem pakalpojumiem, kurus viņi vēlas izmantot," teksts kompānijas paziņojumā.
pievienots Wizz Air komentārs