Uzņēmums, kura pūrā ir tādi visdažādāko mūzikas žanru ģitāristu vidū iecienīti ģitāru modeļi kā Gibson Les Paul, Gibson SG un Gibson Flying V, iecerējis turpināt darbību ar 135 miljonu dolāru (apmēram 111,7 miljonu eiro) aizņēmumu. Darbības restrukturizācija nozīmē, ka uzņēmums turpinās īstenot savu pamatbiznesu - radīt mūzikas instrumentus un ar tiem saistīto ekipējumu, ieskaitot tādus zīmolus kā Wurlitzer, Dobro and Epiphone, bet neturpinās Philips zīmola austiņu un citu elektroierīču ražošanu.
Līdz šim Gibson jau paguvis pārdot vairākus ar uzņēmuma pamatbiznesu nesaistītus zīmolus, kuru dēļ arī sākušās parādu klapatas, savukārt tuvākajā laikā Gibson Brands likvidēs Gibson Innovations, kas pārdod austiņas, skaļruņus un citas elektronikas preces.
Gibson Brands, kas bāzēta ASV pilsētā Nešvilā un dibināta 1894. gadā, ilglaicīgi ir bijis līderis augstākā līmeņa elektrisko ģitāru tirgū. Kompānija vairāk nekā 80 valstīs pārdod vairāk nekā 170 000 ģitāru gadā, tostarp vairāk nekā 40% no tām ir elektriskās ģitāras, kuru cena pārsniedz 2000 dolāru.
Gibson ģitāras izmantojuši tādi slaveni mūziķi kā blūza leģenda B.B. Kings, Ēriks Kleptons, rokmūzikas milžu Led Zeppelin ģitārists Džimijs Peidžs, Guns N' Roses ģitārists Slash un daudzi citi.