Programmā iecerēts liegt privātajām automašīnām braukt pilsētas centrā, kurā dzīvo tikai apmēram 1000 cilvēku, bet strādā - 90 000.Jaunā pilsētas vadība sīkāk nav paskaidrojusi, kā plānu paredzēts ieviest.Par priekšlikumu satraukušies vietējie uzņēmēji, kuri norāda, ka no automašīnām brīvajā zonā atrodas 11 no 57 pilsētas iepirkšanās centriem.Automašīnu aizliegšana ir daļa no plāna, kas līdz 2020.gadam paredz siltumnīcefektu izraisošo gāzu emisiju, salīdzinot ar 1990.gadu, samazināt par 50%.Jaunā pilsētas vadība arī iecerējusi pensiju fondus nenovirzīt fosilā kurināmā industrijai, izbūvēt vairāk riteņbraucēju joslu, subsidēt elektrisko velosipēdu iegādi un samazināt automašīnu satiksmi pilsētā kopā par 20% līdz 2019.gadam un 30% - līdz 2030.gadam."2030.gadā joprojām būs cilvēki, kas brauks ar automašīnām, bet jābūt nullei izmešu," preses konferencē paziņoja Zaļās partijas pārstāve Lana Marīe Ngiena Bera.Norvēģijas mediji arī vēstījuši, ka lielā mērā ceremoniālais pilsētas mēra amats tiks kreisajai sociālistei Mariannei Borgenai, nevis Zaļās partijas kandidātam Šoaibam Sultānam, kuram tādējādi izpaliks kļūšana par pirmo musulmani Eiropas pilsētas mēra godā.
Ekoloģisku apsvērumu dēļ gatavojas Oslo centrā aizliegt braukt automašīnām
Oslo jaunā kreisā vadība pirmdien paziņojusi, ka ar mērķi samazināt siltumnīcefektu izraisošo gāzu emisiju līdz 2019.gadam plānots aizliegt pilsētas centrālajā daļā braukt privātajām automašīnām.Darba partija, tās sabiedrotie kreisie sociālisti un Zaļā partija, kas uzvarēja 14.septembra municipālajās vēlēšanās Oslo, nākuši klajā ar platformu, kas koncentrēta uz vidi un cīņu ar klimata izmaiņām.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.