Atmiņas moduļi jau sestdien veiksmīgi tika izņemti no aizsargkorpusa. Procedūru veica Ēģiptes eksperti Francijas un ASV pārstāvju uzraudzībā. Pēc tam tie tika aptuveni astoņas stundas žāvēti Ēģiptes armijas laboratorijā. Pašlaik atmiņas blokiem, kuri glabā nepieciešamos datus, tiek veikti elektroniskie testi - tas ir pēdējais solis, pirms izmeklētāji centīsies "izvilkt" informāciju. Ja testos izrādīsies, ka atmiņas moduļi ir nopietni bojāti, tos, visticamāk, sūtīs remontēt uz ārvalstīm.Par katastrofas iespējamajiem cēloņiem pašlaik domas dalās - kaut nav izslēgta terora akta versija, lielākā daļa aviācijas ekspertu pēc pašreiz pieejamās informācijas sliecas domāt, ka drīzāk vainojama tehniska ķibele, nevis apzināta sabotāža. Jau vēstīts, ka aviokompānijas EgyptAir lidmašīna _Airbus A320 _no radaru ekrāniem pazuda 19.maijā neilgi pēc ielidošanas Ēģiptes gaisa telpā. Reisā no Parīzes uz Kairu bija devušies 56 pasažieri un 10 apkalpes locekļi.
Cenšas iegūt datus no pamatīgi bojātajām EgyptAir lainera melnajām kastēm
Pirmo lielo panākumu EgyptAir reisa MS804 katastrofas izmeklēšanas gaitā izdevās gūt pagājušajā nedēļā, kad tika atrastas un no Vidusjūras dzelmes izceltas abas aviolainera _Airbus A320 _melnās kastes - gan pilotu kabīnes balss ierakstītājs, gan lidojuma datu reģistrators. Tomēr nu izmeklētājiem jāsaskaras ar nākamajiem sarežģījumiem, proti, abi ierakstītāji ir pamatīgi bojāti, tāpēc iegūt izmeklēšanai nepieciešamos datus būs liels izaicinājums, vēsta ziņu aģentūra Reuters.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.