Volkswagen šā gada trešajā ceturksnī, kas ir pirmais pēc dīzeļdzinēju emisiju krāpšanās nākšanas atklātībā, strādājis ar 1,67 miljardu eiro tīrajiem zaudējumiem, salīdzinot ar 2,97 miljardu eiro peļņu attiecīgajā laika periodā pērn.
Volkswagen septembra beigās atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra. Tā ieslēdz izmešu kontroli, kad konstatē, ka automašīnai tiek veiktas izmešu pārbaudes, bet izslēdz, kad automašīna darbojas "ikdienas" režīmā, ļaujot izvadīt palielinātu izmešu apjomu.
Vairākās pasaules valstīs sākta izmeklēšana pret Volkswagen, un, piemēram, ASV koncernam varētu piemērot 18 miljardu dolāru naudas sodu.