Izmēģinājuma kārtā atsevišķi lietotāji jau šobrīd var izmantot jauno iespēju, kas piedāvā uzspiest uz pogas "Kāpēc es redzu šo ierakstu?" un uzzināt, tieši kādas lietotāja darbības sociālajā tīklā novedušas pie šī ieraksta atainošanas viņa ziņu lentē.
Sociālie tīkli nereti kritizēti par to, ka pilnībā nav izklāstījuši lietotājiem par to, kā tiek fiksētas viņu darbības - klikšķi uz ierakstiem, ierakstu atzīmēšanu ar "patīk", "piesekošana" konkrētām domubiedru grupām un konkrēta satura patērēšana -, lai pēc tam ar sarežģītu algoritmu palīdzību piedāvātu konkrētajam lietotājam pēc iespējas saistošāku saturu.
Šis rīks ir līdzīgs tam, kāds jau kopš 2014. gada darbojas pie sponsorētā satura ierakstiem, bet nu būs pieejams visiem ziņu lentes ierakstiem. Facebook sola, ka ar izvērstāku informāciju tiks papildināts arī skaidrojums pie sponsorētā, proti, reklāmu satura, piemēram, lietotājs varēšot uzzināt, vai reklāmdevēja rīcībā par viņu esošie dati sakrīt ar datiem, kas ir lietotāja Facebook profilā.
Kompānija, kas nereti kritizēta par dažādiem privātuma pārkāpumiem un arī lietotāju datu nodošanu trešajām pusēm, sola, ka jaunieviesumi lietotājiem ļaušot labāk izprast, kādi viņu dati tiek apstrādāti sociālajā tīklā, un ļaušot to labāk kontrolēt.