Spānijas kompānijā UCS strādājošais vīrietis bojā gājis zemūdens darbu laikā. Britu medijs Sky News vēsta, ka bojā gājušais bijis aptuveni 40 gadus vecs Spānijas pilsonis.
Nirēja kāja iestrēgusi kādā metāla konstrukcijā un viņš ilgāku laiku nav varējis atbrīvoties. Pārējie nirēji sākotnēji nav pamanījuši, ka kolēģis nonācis nelaimē.
Kaut arī nirējs krastā nogādāts vēl bijis dzīvs, traumas dēļ viņš zaudējis daudz asinis un ārstiem neizdevās viņu izglābt.
Kruīza kuģis Costa Concordia ar 4299 cilvēkiem uz klāja 2012.gada 13.janvāra vakarā uzskrēja zemūdens klintij pie Džiljo salas Toskānā. Kuģa avārijā dzīvību zaudēja 32 cilvēki.
Par avārijas izraisīšanu tiek tiesāts kuģa kapteinis Frančesko Sketīno. Pieci citi apsūdzētie - četri kuģa apkalpes locekļi un Costa Concordia krīzes komandas vadītājs Roberto Ferarini - tiesā panāca vienošanos par cietumsodu no viena gada astoņiem mēnešiem līdz diviem gadiem un desmit mēnešiem.
Kuģa īpašnieks - Eiropas lielākajam kruīza kuģu operators Costa Crociere ir uzņēmies daļēju atbildību kā Sketīno un notiesāto kuģa apkalpes locekļu darba devējs. Operatoram piespriests samaksāt miljonu eiro lielu sodanaudu.
Costa Concordia sver 44 612 tonnas - aptuveni tikpat daudz, cik Titāniks -, un tas ir 290 metrus garš. Pēc avārijas tas gulēja jūrā, sagāzies uz sāniem pie klintīm, uz kurām uzskrēja.
Pagājušā gada septembrī kuģis tika uzsliets vertikālā peldus stāvoklī, un līdz jūnijam to plānots aizvilkt prom.