Lidmašīnu ražotājs gan apņēmies līgumsaistības ar pasūtītājiem izpildīt šī mēneša laikā un turpināt jauno lidaparātu ražošanu. Tos pasūtījušas tādas aviokompānijas kā American Airlines, Southwest, kā arī Shandong Airlines no Ķīnas. Savukārt 2018. gadā pirmās 737 MAX lidmašīnas piegādās Indijas SpiceJet aviokompānijai, kam ar Boeing noslēgts ap 22 miljardus dolāru (20,2 miljardus eiro) vērts līgums par kopumā 205 jaunu lidmašīnu piegādi.
Pašlaik Boeing ekspertu uzmanības centrā ir iespējamās problēmas ar lidmašīnu turbodzinēju diskiem, ko izgatavojusi kompānija CFM (to veido amerikāņu General Electric un Francijā bāzētā kompānija Safran). Iepriekš vairāk nekā 2000 stundas ilgušajos jauno lidmašīnu testos šo detaļu problēmas netika konstatētas.
"Saglabājot maksimālu piesardzību, mēs nolēmām uz laiku atlikt 737 MAX lidojumus. Šis solis sperts, priekšplānā izvirzot drošību visiem, kuri izmantos mūsu produktus," pausts Boeing vēstījumā, ko publicējusi raidorganizācija BBC.
737 MAX tiks piedāvāta divās modifikācijās - MAX8 un MAX9 -, kuras atšķiras no pasaulē plaši izmantotā bestsellera Boeing 737 ar mazāku degvielas patēriņu, vairāk pasažieru sēdvietām un citiem būtiskiem jauninājumiem.