Apple, kura straumēšanas pakalpojums ir piedzīvojis strauju izaugsmi, taču joprojām ievērojami atpaliek no straumēšanas līdera Spotify, norāda, ka Shazam pastāvīgi bijusi viena no pieprasītākajām aplikācijām App Store.
Abi uzņēmumi darījuma finanšu nosacījumus gan neatklāj. Tikmēr tehnoloģiju ziņu portāli Recode un TechCrunch vēsta, ka darījuma summa varētu veidot aptuveni 400 miljonus dolāru (339 miljonus eiro).
Jau kopš 1999.gada, kad Shazam tika izveidots, šī aplikācija palīdzējusi cilvēkiem noteikt dziesmas, izmantojot savu telefonu mikrofonus.
Shazam pērn pavēstīja, ka viedtelefonos aplikācija sasniegusi vienu miljardu lejupielāžu.
Taču vien nesen uzņēmums sācis gūt peļņu, aplikācijā ieviešot aplikācijas un sadarbojoties ar citām kompānijām, tostarp Spotify un Apple.