Norādīts, ka konkursa uzvarētājam būs arī jāatjauno vai jāsaved kārtībā piecas pārbrauktuves, seši tilti un jāveic virkne citu darbu, kas jāpabeidz 400 dienu laikā, taču neparedzētu apstākļu dēļ šis termins var tikt pagarināts.
Pieteikumi tiek gaidīti līdz 8. oktobrim.
19,5 kilometrus garais dzelzceļa posms Mažeiķi-Reņģe Lietuvos geležinkeliai un Orlen Lietuva konflikta dēļ negaidīti tika slēgts 2008. gadā, atsaucoties uz sliežu ceļu slikto stāvokli un steidzamu remontdarbu nepieciešamību, bet vēlāk viens sliežu ceļa posms šajā līnijā tika demontēts. Naftas kompānijai līdz ar to nācās izmantot garāku un dārgāku eksporta maršrutu uz Rīgas ostu.
Eiropas Komisija (EK), kas pēc Latvijas un Orlen Lietuva pieprasījuma 2013. gadā sāka izmeklēšanu, lai noskaidrotu, vai Lietuvos geležinkeliai tādējādi nav ierobežojis konkurenci Lietuvas un Latvijas dzelzceļa pārvadājumu tirgū un pārkāpusi Eiropas Savienības monopoldarbības uzraudzības noteikumus, kas aizliedz dominējoša stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu.
Pērn 2. oktobrī EK paziņoja, ka noteikusi Lietuvas valsts dzelzceļa uzņēmumam nepilnu 28 miljonu eiro naudassodu par konkurences ierobežošanu dzelzceļa kravu pārvadājumu tirgū.
Lietuvas valdība decembrī nolēma Mažeiķu-Reņģes dzelzceļa posmu atjaunot. Šos darbus plānots paveikt līdz 2019.gada nogalei. Sākotnēji lēsts, ka tie varētu izmaksāt aptuveni 20 miljonus eiro, bet šobrīd saskaņā ar Lietuvos geležinkeliai aplēsēm paredzamās izmaksas samazinātas līdz 10 miljoniem.
Augusta sākumā Lietuvos geležinkeliai valde apstiprināja attiecīgu investīciju projektu, bet augusta vidū dzelzceļa uzņēmuma ģenerāldirektors Mants Bartuška un Polijas naftas koncerna Orlen vadītājs Daniels Obajteks ieklāja simbolisku sliedi atjaunojamajā posmā
EK noteikto naudassodu Lietuvos geležinkeliai decembrī apstrīdēja ES Tiesā, bet janvārī to nomaksāja. Ja tiesas lēmums būs uzņēmumam labvēlīgs, tas varēs visu summu vai daļu no tās atgūt.
Prognozēju