"Ar lepnumu varu paziņot, ka, sākot ar šo dienu, mūsu uzņēmums tagad ir "Meta". Mūsu misija paliek tā pati - arī turpmāk pulcēt kopā cilvēkus, mūsu lietotnes un to zīmoli - tie nemainās," sacīja Zakerbergs.
Arī pēc uzņēmuma nosaukuma maiņas tam piederošās platformas "Facebook", "Instagram" un "WhatsApp" saglabās līdzšinējos nosaukumus.
Skeptiķi gan norāda, ka nosaukuma maiņa ir mēģinājums mainīt tematu no skandāla ap nesen nopludinātajiem dokumentiem, kuros atklājies, ka uzņēmums "Facebook" ignorējis iekšējos ziņojumus un brīdinājumus par kaitējumu, ko tā sociālie tīkli nodara un vairo pasaulē.
Pēc atklāsmēm, kas lasāmas ""Facebook" dokumentos", daudzviet pasaulē sāktas likumdevēju un regulatoru izmeklēšanas.
Aktīvistu organizācija "The Real Facebook Oversight Board" (""Facebook" īstā uzraudzības padome") brīdinājusi, ka lielie uzņēmumi daudzās nozarēs, arī naftas un tabakas rūpniecībā, mēdz veikt zīmola maiņu, lai "novērstu uzmanību" no savām problēmām.
""Facebook" uzskata, ka zīmola maiņa var palīdzēt viņiem nomainīt tematu," vēl pagājušajā nedēļā norādīja organizācija, piebilstot, ka "īstais jautājums" ir nepieciešamība pēc uzraudzības un regulējuma.