Baidena vēlēšanu kampaņa šodien paziņoja, ka rezervējusi 220 miljonus dolāru ētera laikam televīzijā un 60 miljonus dolāru digitālajām reklāmām, liecina uzņēmuma Kantar/CMAG dati.
Trampa kampaņa reklāmām rezervējusi 147 miljonus dolāru.
Abu kandidātu kampaņas var jebkurā laikā palielināt vai samazināt šo summu.
Baidena komanda rezervējusi ētera laiku 15 štatos, un norādījusi, ka liela daļa rezervētā laika būs minūti garas reklāmas.
"Mēs domājam, ka ir svarīgi, lai cilvēki redz viņu un dzird viņu, jo runa ir par līdera spējām," norādīja Baidena kampaņas stratēģis Maiks Donilons, piebilstot, ka cilvēki Baidenā saskata stabilitāti.
Kampaņas cilvēki atklāja, ka Baidena viceprezidenta amata kandidātam, ko plānots atklāt nākamnedēļ, būs spēcīga klātbūtne kampaņā, tostarp reklāmās.
Baidena kampaņa rezervējusi digitālās reklāmas tādos straumēšanas pakalpojumos kā Hulu, YouTube un ESPN, kā arī interneta spēļu platformās un citās vietās.
Plānots īstenot plašu apmaksātu mediju kampaņu, lai izglītotu vēlētājus par viņu iespējām balsot, ņemot vērā, ka jaunā koronavīrusa pandēmijas dēļ līdz šim nepieredzēti lielam skaitam vēlētāju, visticamāk, nāksies balsot pa pastu.
"Mēs esam pieredzējuši haosu nesenajās priekšvēlēšanās un mēs zinām, ka mūsu pienākums ir gādāt, ka vēlētājiem tiek dots viss nepieciešamais, lai viņu varētu nobalsot, nobalsot iepriekš un nobalsot droši. Mēs uzskatām, ka mūsu reklāmas stratēģija dos tieši to, un kalpos par ceļu prom no dezinformācijas," sacīja Baidena kampaņas menedžere Džena Omeilija Dilona.