Viņš pauda, ka, neskatoties uz kolēģu ieteikumiem pavasarī nedoties darba vizītēs, šogad apmeklēta vairāki reģioni, kur aizvadītas sarunas ar vietējiem iedzīvotājiem un apsekoti dažādi ceļu posmi.
"Jāsaka, ka man bija kauns," norādīja ministrs, piebilstot, ka vizīšu laikā saņemta pamatota kritika par ceļu stāvokli, jo īpaši reģionālajiem un vietējās nozīmes ceļiem, uz kuriem iestrēgušas gan ātrās palīdzības mašīnas, gan plīsuši skolēnu autobusi.
"Tās nav nesasniedzamas vai neīstenojamas prasības, tā ir pamata vajadzība cilvēkiem doties uz darbu, vest bērnus uz skolu, dzīvot tajā vietā, kurā viņi gribētu dzīvot," uzsvēra Vitenbergs,
Viņš uzrunā atzina, ka apzinās nepietiekamo finansējuma apmēru, kas atvēlēts kopējai ceļu būvniecībai un uzturēšanai, taču ar šī gada budžetu vajadzētu pietikt, lai salabotu vairākus ceļu posmus.
Tāpat viņš atzinīgi vērtēja koalīcijas un opozīcijas izpratni par naudas resursu nepietiekamību un pauda cerību, ka nākamajās budžeta sarunās transporta infrastruktūrai varētu tikt atbalstītas lielākas naudas summas.
"Es teiktu, ka ir gana daudz runāts par viedajām reindustrializācijām, ekonomikas transformēšanām un tā tālāk, bet bez pieejama un izbraucama ceļa tas viss nav iespējams," sacīja Vitenbergs, piebilstot, ka ceļu infrastruktūras uzlabošana arī turpmāk būs ministra prioritāte gan sarunās valdībā, gan Saeimā, gan koalīcijā.
LETA jau vēstīja, ka trešdien un ceturtdien, 20.aprīlī, notiek ikgadējā ceļu nozares konference "Valsts ceļu tīkls: noturēt esošo vai attīstīt".