Kā skaidroja VID vadītāja, pēc ilgstošas sarakstes un uzņēmumu konsultēšanas ticis konstatēts, ka līdz pat decembra pēdējai dienai Latvijas nacionālā naftas kompānija, nav izpildījusi noteikumus par kases sistēmām, kas pieņemti pirms sešiem gadiem. "Šāda veida stacijas darboties vairs nedrīkst šajā gadā. Kompānija bija darījusi zināmu, ka viņiem ir noslēgts līgums un ir grafiks, ka līdz februārim viņi to izdarīs. Bet, sazinoties ar viņu apkalpojošo uzņēmumu, tika iegūta informācija, ka šādas vienošanās nav," informēja Jaunzeme.
Pēc viņas teiktā, šajā gadījumā VID neesot bijis citu rīcības variantu kā pārtraukt šo degvielas uzpildes stacijas darbību, izņemot vienu, kurai sistēma ir nodrošināta.
Tas nozīmējot, ka legāli šīs stacijas degvielu tirgot nedrīkst. Vairākums šīs degvielas uzpildes stacijas atrodoties Latgalē, vēsta Latvijas Radio.
Piektdienas laikā aģentūrai LETA ar Latvijas nacionālā naftas kompānija pārstāvjiem sazināties neizdevās.
Kā ziņots, Latvijas nacionālā naftas kompānija apgrozījums 2018.gadā bija 15,002 miljoni eiro, kas bija par 23,8% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi pieauga 4,4 reizes un bija 727 446 eiro. Patiesā labuma guvējs uz pilnvarojuma līguma pamata, pēc Firmas.lv datiem, ir Aleksandrs Vanags.
Latvijas nacionālā naftas kompānija reģistrēta 2000.gadā ar nosaukumu Dinaz Group. 2003.gada maijā kompānija mainīja nosaukumu uz RusLatNafta, bet 2016.gada sākumā pārtapa par Latvijas nacionālo naftas kompāniju.
Atbilstoši VID Akcīzes preču pārvaldes informācijai, Latvijas nacionālā naftas kompānija ierindojas 11.vietā starp komersantiem pēc mazumtirdzniecībā realizētā degvielas apmēra.
jhjhjhjhjhjhh
Kika
opā