Viņš pastāstīja, ka piektdien satiksmes ministra Ulda Auguļa vadītās visu SM pārraudzībā esošo iestāžu sanāksmes laikā tika panākta vienošanās ar airBaltic vadības pārstāvjiem par nepieciešamajiem preventīviem soļiem, kas lidsabiedrībai jāveic, lai nodrošinātu maksimālu pasažieru un apkalpes drošību.
Arī vakardienas gadījums, kad airBaltic reisam BT641 Rīga-Cīrihe bija jāveic ārkārtas nosēšanās, pierāda, ka airBaltic nekavējoties ir jāpilda SM prasības, ka drošības kontrolei ir jābūt vēl stingrākai. "Mēs nedrīkstam sevi mierināt ar domu, ka pasaulē šādi gadījumi avioindustrijā notiek gandrīz katru dienu. Mums ir tikai viena nacionāla aviokompānija un šī kompānija nedrīkst iemigt "ziemas miegā" uz likmes liekot cilvēku drošību. Īpaši ņemot vērā, ka šis nav pirmais gadījums kompānijas nesenā vēsturē," sacīja Tavars.
Vienlaikus viņš pauda lepnumu par airBaltic piederošās lidmašīnas Bombardier Q400 pilotu un visas apkalpes augsto profesionalitāti, kamdēļ gaisa kuģis tika nosēdināts bez problēmām un cietušo nebija.
Starptautiskās lidostas Rīga skrejceļš sestdien tika slēgts, jo tehnisku iemeslu dēļ, airBaltic reiss BT641 ar lidmašīnu Bombardier Q400 NextGen no Rīgas uz Cīrihi starptautiskajā lidostā Rīga veica nosēšanos paaugstinātas drošības apstākļos. Lidmašīnai bija radušās problēmas ar priekšējo šasiju.
Lidmašīnā atradās 63 pasažieri, no tiem divi bija bērni un viens zīdainis, kā arī četri apkalpes locekļi. Neviens lidmašīnas ārkārtas nosēšanās dēļ necieta.
Apkalpe, kas nosēdināja airBaltic lidmašīnu, kurai bija radušās problēmas ar priekšējo šasiju, bija pieredzes bagāta, pauda airBaltic Korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.
Savukārt Civilās aviācijas aģentūras direktors Māris Gorodcovs aģentūrai BNS iepriekš teica, ka starptautiskajai lidostai Rīga, sagaidot nolaižamies airBaltic lidmašīnu ar priekšējās šasijas problēmām, tas ir bijis pirmais šāds notikums, un jebkurš gadījums, kad lidmašīna nolaižas bez visām izlaistām šasijām ir ļoti nopietns incidents.