Sudrabas partija ir vienīgā no Saeimas vēlēšanās startējušajām partijām, kas kampaņai tērējusi visapjomīgāko summu. Tuvākā sekotāja bija partija Vienotība, kas kampaņai kopumā izdeva 711 311 eiro.
Partija ienākumos guvusi 590 811 eiro, un teju visa summa bijusi ziedojumi.
Vēlēšanām kopumā tērēti 719 895 eiro, no kuriem 401 796 eiro izlietoti reklāmai. Vislielākā summa - 61 914 eiro - tērēta par reklamēšanos komerciālajā televīzijā.
Priekšvēlēšanu izdevumu apmērs, uz kuru attiecās ierobežojumi, Vienotībai bija 401 803 eiro.
Priekšvēlēšanu aģitācijas periods ilga no 7.jūnija līdz 4.oktobrim. Šajā periodā partija priekšvēlēšanu izdevumiem drīkstēja izlietot summu, kas nepārsniedz 422 997 eiro, ja partija iesniegusi savu deputātu kandidātu sarakstus Saeimas vēlēšanām visos vēlēšanu apgabalos.
Saskaņā ar likumu minētais priekšvēlēšanu izdevumu apmēra ierobežojums attiecas uz partiju izdevumiem par reklāmas izvietošanu, kā arī labdarības pasākumu finansēšanu, sponsorēšanu, izmaksājot pabalstus un veicot ziedojumus.
Ierobežojumi nav noteikti šādiem ar kampaņu saistītiem izdevumiem - pasta pakalpojumu izmantošanai, visu veidu reklāmas materiālu sagatavošanai, vēlēšanu kampaņas plānošanai un organizēšanai, vēlēšanu kampaņā iesaistīto personu darba algu izmaksām, kustamas un nekustamas mantas īrēšanai vēlēšanu kampaņas vajadzībām, kā arī laikrakstu publicēšanai vēlēšanu kampaņas vajadzībām.