Turpretī lielākās vilšanās sagādājis grupas The Killers koncerts, kurā atteicās uzstāties iesildītājgrupa, un atceltais festivāls Pestivāls.
"Pārliecinoši aug tie festivāli, ko veido profesionāļu komandas, kam šie projekti ir bizness ne tikai hobijs," norāda zīmolu aktivizācijas aģentūras SponsorKing vadītāja Ļena Festere. Viņasprāt, vēl viena pasākumu kategorija, kas uzrāda augošu tendenci, ir sporta aktivitātes - gan hokejs, basketbols un futbols, gan pludmales volejbols ir uz viļņa, un paredzams, ka arī turpmāk tie būs stabili izklaides industrijas spēlētāji.
Tāpat laikraksta aptaujātie eksperti atzīst, ka būtisku vietu izklaides jomā ieņem valsts un pašvaldību institūciju iniciētie vai organizētie pasākumi. Piemērs tam ir Dziesmu svētki, tāpat visas lielākās pašvaldības organizē savus pilsētas svētkus, vairākas ļoti veiksmīgi liek pamanīt sevi vietējā tūrisma tirgū ar spilgtiem ikgadējiem notikumiem. Piemēram, Siguldas opermūzikas svētki, Jūras svētki Ventspilī, Ledus skulptūru festivāls Jelgavā, Kantri mūzikas festivāls Bauskā un Jomas ielas svētki Jūrmalā.
Pilnu rakstu Skanīgāk, vērienīgāk, prasmīgāk lasiet 17.septembra laikrakstā Dienas Bizness.