Asociācijas valde vairākkārt noraidījusi BKC uzņemšanu biedru rindās, pamatojoties uz «šī uzņēmuma īstenoto komercpraksi, kura satur sabiedrisko attiecību ētikas standartiem neatbilstošu rīcību». Konkrētā gadījuma ētiskos aspektus LSAKA gatava izvērtēt pēc valsts iestāžu oficiāla lūguma. Tomēr Vienotība, kuras avīzi veido BKC darbiniece, sadarbību ar aģentūru nepārtraukšot.
Diena jau rakstīja, ka BKC piedāvājumā par laba policista tēla veidošanu neilgi pēc traģiskās Jēkabpils apšaudes iekšlietu ministrei Lindai Mūrniecei (Vienotība) tika solīts, ka «garantējam mēnesī vismaz četras iniciētas pozitīvas publikācijas», klāstā bija iekļauti arī cita veida pakalpojumi - par šādu piedāvājumu aģentūra vēlējās saņemt 9000 latu + PVN par trim mēnešiem. Tomēr, kā norāda speciālisti, publicitāti garantēt nav iespējams. Latvijas Universitātes asociētais profesors Ojārs Skudra uzskata, ka šāds solījums saistīts ar vēlēšanos panākt pasūtījumu. «Klients izliekas neredzam, ar kādiem līdzekļiem publicitāte tiks panākta, taču viņš arī nekādu juridisku atbildību nenes.» Sabiedrisko attiecību aģentūras A. W. Olsen & Partners partnere Olga Kazaka uzsver, ka garantēt iespējams tikai reklāmas rakstu, nevis redakcionālu materiālu publicēšanu. «Tas, vai šāds punkts ietverts līgumos, atkarīgs no abu pušu izpratnes par sabiedrisko attiecību lomu un veselā saprāta,» uzskata LSAKA prezidents Māris Plūme. Var vienoties par izmērāmām viedokļa vai rīcības izmaiņām, kontaktu skaitu ar auditoriju vai tamlīdzīgi, savukārt prognozēto publikāciju skaits nav uzskatāms par adekvātu mērījumu. Biznesa augstskolas Turība Sabiedrisko attiecību fakultātes dekāns asociētais profesors Andris Pētersons norāda, ka garantēt publikāciju var tikai gadījumos, ja aģentūrai ir vienošanās ar konkrētiem masu medijiem, taču parastie sabiedrisko attiecību instrumenti, to skaitā preses relīzes, preses konferences un citi, to nenodrošina.
Providus pētnieks Valts Kalniņš uzskata, ka noteiktās situācijās valstij sabiedrisko attiecību aģentūras pakalpojumu izmantošana nav nosodāma, taču jāizstrādā standarti, slēptā reklāma ir nepieņemama un «nedrīkst slēpties aiz tā, ka melno darbu izdara aģentūra». Jāizsver, vai sabiedrisko attiecību pasākumi institūcijai ir nepieciešami tiešo pienākumu veikšanai, jo par policiju vajadzētu spriest pēc tās darbiem, nevis tēla pucēšanas kampaņas.
Lai arī BKC darbību negatīvi vērtē profesionāļi, sadarbību ar šo aģentūru Vienotība pārskatīt neplāno. «Mums ir bijusi laba sadarbība un nav noslēpums, ka Rīgas kampaņas laikā viņi palīdzēja mūsu aktivitātēs,» saka ārlietu ministrs Ģirts Valdis Kristovskis (Pilsoniskā savienība), norādot, ka pašiem medijiem ir jāizvērtē, kāda ir sabiedrisko attiecību loma politikā un masu medijos. Vienotības Ētikas komisijas priekšsēdētāja Ina Druviete atzīst, ka gadījums ir satraucošs un viņa cer, ka kampaņas vadītājs pieņems pareizo lēmumu.
Vienotības priekšvēlēšanu kampaņas vadītājs Edgars Jaunups Dienai gan norādīja, ka kampaņā BKC nepiedalās, tiekot izmantoti tikai BKC darbinieces Martas Krivades pakalpojumi Vienotības avīzes izdošanā. «Man īsti nav bažu, ka sadarbība ar BKC nebūtu pieņemama, M. Krivade savus pienākumus veic profesionāli un labi raksta, viņu nomainīt neesam plānojuši, jo palikuši vēl tikai divi numuri,» stāsta E. Jaunups. Viņš arī apgalvo: «Kas attiecas uz Dienas publikāciju, uz mums tā neattiecas. Tā bija viena konkrēta ministra sadarbība par tēla veidošanu, kas nenotika, noziegums nav izdarīts. Mūrniece saka, ka piedāvāts tēlu veidot par samaksu, BKC apgalvo pretējo - ka tā bijusi mediju plāna sastāvdaļa. Man nav nepieciešamības un neredzu jēgu tajā iedziļināties.»