RVR no Kamarūta vēlas piedzīt zaudējumus 137 327,05 eiro apmērā.
Prasība balstīta uz RVR nodarīto kaitējumu un zaudējumiem lielā apmērā, kas esot tieši saistīti ar Kamarūta darbībām laika periodā no 2014.gada 9.jūnija līdz 2016.gada 10.novembrim.
Bijušais RVR valdes priekšsēdētājs Gatis Kamarūts aģentūrai LETA sacīja, ka pagaidām nav informēts par RVR iesniegto prasību par zaudējuma piedziņu, tāpēc nevarot to sīkāk komentēt.
"Domāju, ka tā ir Krievijas akcionāra pretreakcija un izvēlētā taktika - "labākā aizsardzība ir uzbrukums" - pret manu šā gada martā tiesā iesniegto RVR maksātnespējas prasību," sacīja Kamarūts.
Viņš piebilda, ka viņa maksātnespējas prasībai pagaidām tiesa vēl nav devusi tālāku virzību, jo patlaban tiek izskatīta cita RVR maksātnespējas prasība.
Kamarūts pērn novembrī atstāja darbu RVR un kļuva par AS Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas valdes locekli. Kamarūts aģentūrai LETA sacīja, ka darbu RVR atstājis pēc savas iniciatīvas, jo "jāiet uz priekšu un jāaug, tādēļ bija nepieciešamas kādas izmaiņas". Savukārt pāriešanu darbā uz DLRR Kamarūts pamatoja ar to, ka nevēlējās mainīt darbības jomu un transporta mašīnbūves uzņēmumu Latvijā nav pārāk daudz.
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka pagājušā gada nogalē RVR vērsās Vidzemes priekšpilsētas tiesā, prasot tiesisko aizsardzību. Taču tiesa šogad 6.martā nolēma izbeigt RVR tiesiskās aizsardzības procesu, jo tiesā netika iesniegts Maksātnespējas likumam atbilstoši izstrādāts un ar kreditoru vairākumu saskaņots tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plāns.
Aģentūra LETA jau rakstīja, ka RVR 2015.gadā strādāja ar 12,74 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir kāpums vairākas reizes salīdzinājumā ar 2014.gadu, savukārt kompānijas peļņa vairākkārt saruka un bija 182 794 eiro.
Uzņēmuma īpašnieks SIA East-West Industrial Group.
pievienota 4.-6.rindkopa