RVR 2011.gadā strādāja ar 772 191 lata konsolidēto apgrozījumu, kas ir par 68,4% mazāks nekā 2010.gadā, kad RVR konsolidētais apgrozījums bija 2,44 miljoni latu.
Arī RVR mātesuzņēmums pērn ir strādājis ar 772 191 lata apgrozījumu, bet 2010.gadā mātesuzņēmuma apgrozījums bija 2,44 miljoni latu.
RVR mātesuzņēmuma zaudējumi pērn bija 2,178 miljoni latu, bet 2010.gadā RVR mātesuzņēmuma zaudējumi bija 1,228 miljoni latu.
Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma kritums saistīts ar to, ka RVR, gatavojoties kopā ar Spānijas kompāniju "Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A." (CAF), kas uzvarēja AS "Pasažieru vilciens" (PV) konkursā par jauno vilcienu iepirkumu, jauno vilcienu izgatavošanai, atteicās no citiem pasūtījumiem. Atteikšanās no citiem pasūtījumiem saistīta ar mašīnbūves sfērai tipisko ražošanas ciklu vismaz pusotra gada garumā - tas nozīmē, ka tiek izvēlēti projekti ar augstāku prioritāti, atsakoties no īstermiņa ieguvumiem. Līdz ar to pagājušā gada pamatdarbības rezultāts ir negatīvs un pērn RVR strādāja ar zaudējumiem.
Vadības ziņojumā norādīts, ka, neskatoties uz ražošanas sagatavošanas darbiem jaunu vilcienu izgatavošanai, bija saņemti un izpildīti pasūtījumi no AS "VRC Zasulauks", Krievijas kompānijas "Transelkon" un Baltkrievijas "Belžerdorsnab". RVR pēc "Transelkon" pasūtījuma izgatavoja motrisi, kā arī dažādas rezerves daļas.
RVR pagājušajā gadā noslēgusi sadarbības līgumu ar CAF, saskaņā ar kuru RVR kā CAF apakšuzņēmējs PV pasūtījumā par 34 jaunu elektrovilcienu un septiņu dīzeļvilcienu piegādi veiks 64% no visiem ražošanas darbiem atbilstoši projektam "Rīgas piepilsētas dzelzceļa pasažieru pārvadājumu sistēmas modernizācija un dīzeļvilcienu ritošā sastāva atjaunošana".
RVR vadības ziņojumā norādīts, ka šā gada maijā PV noslēdza līgumu ar CAF par jaunu vilcienu piegādi, taču dažādu administratīvu šķēršļu dēļ reāla līguma izpilde tiek kavēta. Patlaban CAF ir pagarinājis līgumu ar RVR par sadarbības turpināšanu, lai kopīgi realizētu vilcienu ražošanas projektu, kas tiks sākts pēc CAF un PV līguma galīgās saskaņošanas, kuru plānots pabeigt līdz 2012.gada oktobrim.
Vadības ziņojumā arī norādīts, ka sakarā ar koncerna kreditējošās un apkalpojošās bankas "Latvijas Krājbanka" darbības apturēšanu 2011.gada 21.novembrī RVR koncernam radās problēmas ar līdzekļu pieejamību, kas ietekmēja iespējas savlaicīgi norēķināties ar tās kreditoriem, kā arī radīja "force majeure" apstākļus atsevišķu līgumu izpildē. Patlaban ir panākta vienošanās ar "Latvijas Krājbanku" par kredītu restrukturizāciju, kas paredz aizdevumu termiņu atmaksas pagarināšanu līdz 2012.gada septembra beigām. RVR koncerna vadība turpina arī aktīvas sarunas par pārkreditēšanu citās kredītiestādēs.
Vadības ziņojumā teikts, ka, neskatoties uz ierobežojumiem, kurus noteikusi sarežģītā situācija gan ar PV konkursa norisi, gan finansējošo banku, RVR koncerns intensīvi strādā ar esošajiem un darbojas jaunu klientu un sadarbības partneru piesaistē.
Ņemot vērā, ka koncernam ir ne tikai esošo klientu bāze, bet arī jauni perspektīvie klienti NVS valstīs, kā arī jauni produkti un tehnoloģijas, kuras koncerns apgūs sadarbībā ar CAF un citiem partneriem, koncerna vadība ir pārliecināta, ka tas kopumā nodrošinās stabilu attīstību vidējā un ilgtermiņa perspektīvā, kas ļaus segt uzkrātos zaudējumus un nodrošināt akcionāru kapitāla atbilstošu atdevi, norādīts RVR vadības ziņojumā.
Jau ziņots, ka 67% RVR akciju īpašnieks Kipras ofšors "Mysea Enterprises Limited" pieder RVR īpašniekiem "Holdinga kompānijai "Felix"" un "Vairogam K".