Vairāk nekā pērn iekasēts par mūzikas atskaņošanu radio - šogad 128 947 lati, kas ir par 14 902 latiem vairāk nekā 2011.gadā.
Tāpat arī vairāk samaksāts nesēja atlīdzībās - pērn 39 647 lati, kas ir par 1934 vairāk nekā gadu iepriekš.
Par reporducēšanu pagājušajā gadā iekasēti 14 626 lati, bet par publisko patapinājumu jeb mūzikas atskaņošanu veikalos, viesnīcās, birojos, kafejnīcās, bāros, restorānos, sporta un fitnesa klub, kā arī deju klubos un klientu apkalpošanas vietās – 654 lati.
Pusi no kopējās summas jeb 471 623 latus LaIPA pagājušajā gadā iekasējusi par publisko izpildījumu, kas salīdzinot ar 2011.gadu ir par 30 177 latiem mazāk. Arī summa par mūzikas raidīšanu televīzijās ir samazinājusies par 50 tūkstošiem, pērn sasniedzot 152 158 latus. No kabeļoperatoriem pagājušajā gadā iekasēts 133 601 lats.
Kopumā 2011.gadā LaIPA par mūzikas atskaņošanu iekasēja 807 280 latus.
LaIPA arī informē, ka pērn visbiežāk atskaņotā dziesma bijusi Dona izpildītais "Signāls", kam seko Jumprava ar dziesmu "Gaiss" un Musiqq ar "Miljonāru".
Prāta Vētra topā iekļuvusi ar trīs dziesmām – 4.vietā "Vēl viena klusā daba", 6. vietā – "Lantern" un desmitnieku noslēdz "Gara diena". Jumprava pārstāvēta ar vēl vienu dziesmu – 8.vietā ir grupas izpildītā "Ziemeļmeita". Arī Otra Puse pārstāvēta ar divām dziesmām – 5.vietā ir "Nakts vai rīts" un 9.vietā – "Dievs dod". Savukārt 7.visbiežāk atskaņotā dziesma pērn bijusi Jāņa Stībeļa "Pozitīvs".
Savukārt LaIPA apkopotā informācija par to, kādu mūziku klausās Latvijas uzņēmumi. Tostarp Lido muzikālajā pavadījumā dominē pašmāju mūzika – 89,18% ir latviešu mākslinieki, 10,82% - ārzemju. Veikalos Prisma 52,48% ir latviešu mūzika un 47,52% - ārzemju, savukārt tirdzniecības centru Pleskodāle, Spice un Spice Home veikalos 12,22% no atskaņotās mūzikas ir latviešu mākslinieku un 87,78% - ārzemju.
Biedrībā LaIPA apvienojušies izpildītāji un fonogrammu producenti. Organizācija dibināta 1999.gadā.