Pēc Rīgas brīvostas pārvaldes pasūtījuma veikto darbu rezultātā ar laukakmeņu un granīta krāvumiem šovasar nostiprināts vēl gandrīz simts metru garš vētru izpostīts krasta posms, tā turpinot jau 2020. gadā iesākto hidrobūves konstrukcijas atjaunošanas procesu.
Šobrīd kopā pilnībā atjaunoti jau 300 metri nostiprinājuma konstrukcijas, un tiek plānots, ka darbs tie BKRR dambja nostiprināšana virzienā uz Rietumu molu tiks turpināts arī nākamgad.
Remontdarbi tika veikti divos posmos, pirmais - 60 metru garumā un otrs – 35 metru garumā, demontējot vecos, bojātos dzelzsbetona fragmentus un nožogojumu, tad izveidojot jaunu krasta stiprinājuma pamatni un nostiprinot to ar akmeņu bērumiem.
Darbu ietvaros uzstādīts arī jauns žogs 170 m garā posmā un gabiona atbalsta siena, kas norobežo krasta nostiprinājumu no uzbrauktuves gājējiem. Ir sakārtota arī pieguļošā teritorija, tajā skaitā, nodrošinot drošu un ērtu gājēju un velobraucēju pārvietošanos.
Jau stāstīts, ka ziemas vētru un jūras līmeņa celšanās ietekmē daļa Daugavgrīvas krasta nostiprinājuma vecās konstrukcijas, neizturot slodzi, iebruka. Veicot teritorijas tehnisko apsekošanu, tika konstatēts, ka krasta nostiprinājuma dambja, kas sastāv no smilts uzbēruma un dzelzsbetona plākšņu virsbūves, bojātajā posmā betona plāksnes vietām ir pilnībā sabrukušas, vietām tās iztrūkst, savukārt liela daļa no smilts uzbēruma ir izskalota.
Daugavgrīvas krasta nostiprinājuma atjaunošanas darbus veica SIA “ASFALTBŪVE”, kas tika izraudzīta atklātas iepirkuma procedūras rezultātā. Darbi ir paveikti divas nedēļas pirms plānotā termiņa.
BKRR dambis kā krasta stiprināšanas būve celts 1997. gadā ar mērķi aizsargāt krasta līniju no erozijas.