No tā izvairīties, pēc Rīgas domes uzskata, nebūšot iespējams, jo velosipēdistu skaits gada laikā palielinoties par 25%.Turklāt arī lielākā daļa negadījumu, kuros iekūlušies velosipēdisti, fiksēti uz ietvēm. Pieredze Eiropas valstu pilsētās liecinot, ka velosipēdistiem labāka atrasties uz ielu braucamās daļas, tāpēc arī Rīgā joslas tiek iezīmētas uz tās, klāstīja Rīgas mērs.Jau ziņots, ka pirmā velojosla Rīgā ieviesta maija beigās uz Elizabetes ielas, taču to pašlaik neizmanto pārāk daudz riteņbraucēju. Velojoslu plāna izstrādātājs Toms Kokins iepriekš izteicies, ka velojoslu jēga būs daudz lielāka, kad tās būs savienotas kopīgā tīklā, iesaistot arī maģistrāles un tiltus. Velojoslas plānotas arī Stabu, Bruņinieku, Avotu ielā un citviet.
Ziņots arī, ka Valsts policija vērtēs velojoslu ietekmi uz satiksmi.