Naudu nevar investēt jau pašlaik, jo ir palikuši dažādi tehniskie jautājumi, bet pastāvot iespēja, ka nauda varētu tikt iepludināta kompānijā arī ātrāk, žurnālistiem ceturtdienas pēcpusdienā pavēstīja jaunais investors.
Skaidrojot, kāpēc līguma parakstīšana aizkavējās, viņš norādīja, ka arī tās bija tikai tehniskas dabas aizkavēšanās. "Bija jautājumi, kurus bija nepieciešams precizēt," informēja Montāgs-Girmess, piebilstot, ka valde gribēja noskaidrot dažādus jautājumus, pirms slēgt līgumu. Šo procesu esot aizkavējuši arī Ziemassvētki un gadumijas brīvdienas.
Savukārt uz jautājumu, vai uzticas airBaltic vadītājam Martinam Gausam, jaunais investors uzsvēra, ka airBaltic ir paveicies ar tādu vadītāju kā Gauss.
"Mēs turpinām sarunas ar Bombardier, šobrīd mēs strādājam pie dažādiem praktiskiem jautājumiem. Mēs lidmašīnas gaidām septembrī. Paredzam, ka šogad gaisā pacelsies piecas jaunas lidmašīnas," par jauno investīciju izlietojumu informēja airBaltic vadītājs Gauss.
Portāls Diena.lv jau vēstīja, ka pēc vairāku mēnešu vilcināšanās ceturtdien tika parakstīts līgums starp Latvijas valdību un Ralfu Dīteru Montāgu-Girmesu. Saskaņā ar šo līgumu Latvijas aviokompānijā tiks ieguldīti 132 miljoni eiro ar mērķi modernizēt tās floti un īstenot biznesa plānu Horizon 2021.
Preses konferencē Gauss arī apstiprināja, ka Latvijas nacionālā aviokompānija neiepirks krievu ražotās lidmašīnas Sukhoi.
Vācu investors Ralfs Dīters Montāgs-Girmess izteicies, ka "airBaltic ir izcila aviokompānija ar unikālu tirgus nišu un Rīgu kā tās galveno tranzītmezglu Baltijā, ar lieliskām nākotnes iespējām Tallinā un Viļņā. Es esmu priecīgs, ka mēs esam vienojušies par līgumu un varam uzsākt īstenot airBaltic attīstības plānu."