Rīgā paralēli Centrāltirgum pakļautībā esošajiem trim tirgiem - Āgenskalna, Vidzemes un Latgalītes -, patstāvīgi darbojas vēl 11 citi tirgi."Bizness ir apstājies," nopūšas Zolitūdes tirgus direktors Konstantīns Klaucēns. "Neviens taču te nevar konkurēt ar lielajām tirdzniecības ķēdēm. Zolitūdes tirgus ir uzbūvēts nomalē, līdz ar to," tirgus direktors apklust, vien pēc īsas pauzes domu pabeidz, "ir tā, kā ir." Klaucēns skatās Zolitūdes tirgus deviņdesmito gadu fotogrāfijās un bilst: "Te tak nav ko salīdzināt, tad vismaz kaut kas bija. Tagad palikuši tikai divi trīs zemnieki, un viss." Klaucēns stāsta, ka ir diezgan cīnījies, lai situāciju uzlabotu, taču bezjēdzīgi - tirgus atrodas rajona nomalē un dislokācijas vieta spēlē lielu lomu. Latvijas Tirgu savienības valdes priekšsēdētāja Aiga Šmite teic, ka tirgiem ir grūti konkurēt ar lielveikaliem, jo tiem nav naudas, lai reklamētos. "Publiskajā vidē informācija par aktuālajiem piedāvājumiem tirgos teju nav vispār. Vienīgā mārketinga aktivitāte ir no mutes mutē, bet tas nedarbojas uz tik lielu masu kā reklāma televīzijā," saka Šmite, piebilstot, ka lielākā daļa tirgu ir uz izdzīvošanas sliekšņa. Visu rakstu lasiet laikrakstā Diena trešdien, 11.decembrī!
Lielveikali paplašinās, iznīcinot mazos tirgus
Pāris būdu un nabadzīgs piedāvājums - tas ir mūsdienu tipiskais stāsts par privātajiem tirgiem. To vairs nav palicis daudz, tāpēc katra mazākā izmaiņa var izrādīties letāla.Pat veiksmīgus tirgus uz bankrota robežas bez īpašas piepūles spēj novest lielveikalu tīkla paplašināšanās, turklāt, ja tas izvieto reklāmas kampaņu, piedāvājot vilinošas akcijas, cerības piesaistīt klientu sarūk.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.