Februārī, salīdzinot ar janvāri, nelielu apmeklētāju skaita pieaugumu piedzīvojuši ziņu portāli, kas varētu būt skaidrojams ar februārī notikušo referendumu par valsts valodas likumu. Portāls kasjauns.lv pakāpies no 9. uz 7. vietu, piedzīvojot 3,05% reālo lietotāju pieaugumu, taču lielākais lietotāju pieaugums ir portālam diena.lv - 12,33% un kāpums no 16. uz 13. vietu topā.
SIA Dienas Mediji direktors Juris Mendziņš kāpumu skaidro ar dažādiem pasākumiem, kas realizēti sociālajos tīklos, auditorijas apmaiņas projektiem ar citiem tirgus dalībniekiem, kā arī ar referenduma ietekmi, kas izraisījusi milzīgu auditorijas interesi.
Reālo lietotāju kāpumu piedzīvojis arī kolektīvās iepirkšanās portāls perkamkopa.lv - par 11,60% un kāpums topā no 25. uz 22. vietu, kā arī citylife.lv - kāpums par 4,80% un no 24. uz 23. vietu topā, savukārt zizu.lv reālo lietotāju skaits februārī samazinājies par 7,07%.
Lielāko apmeklētāju skaita samazinājumu februārī piedzīvojis sporta ziņu portāls sarauj.com, kas zaudējis 21,23% lietotāju salīdzinot ar janvāra mēnesi, kad tas piedzīvoja strauju lietotāju skaita kāpumu. Tā rezultātā kritums par 7 pozīcijām - no 17. uz 24. vietu.
Pēc lietotāju skaita pieauguma janvārī, neliels apmeklētāju skaita kritums februārī skāris arī sludinājumu portālus. Protālam ss.lv kritums par 2,91% un nemainīga 4. vieta topā, zip.lv - kritums par 5,51%, un mainīta pozīcija topā no 14. uz 16. vietu, bet portāla reklama.lv reālo lietotāju kritums ir 7,28% un kritiens par divām vietām, ieņemot 25. vietu.
Topa līderi joprojām stabilās pozīcijās - pirmie ir inbox.lv ar 783 588 tūkstošiem lietotāju, otrie - sociālais tīkls draugiem.lv ar 672 811 tūkstošiem lietotāju no Latvijas, bet trešie- ziņu portāls delfi.lv ar vairāk kā 657 482 tūkstošiem lietotāju.