Uzbrukums esot noticis 26.novembrī plkst. 21.05 216.maršruta galapunktā Baznīcas ielā un incidentu izraisīja minibusa vadītājs, uz kura autobusa sāniem bijis uzraksts Eko Bus, kā rezultātā RMS vadītājs esot saņēmis vairākus sitienus pa galvu.
Eko Bus vadītājs piedraudējis RMS vadītājam, lai viņš nekursē maršruta norādītajos laikos. Taču vadītājs iebildis un apgalvojis, ka pildīs savus darba pienākumus un brauks pēc grafika. Tad vadītājs, uz kura mikroautobusa bija rakstīts Eko Bus, bruņojies ar Latvijā aizliegto, kriminālās aprindās populāro ieroci kasteti, uzbruka RMS vadītājam.
Atgūstot samaņu, RMS vadītājs ar runas traucējumiem tomēr spēja pats izsaukt neatliekamo medicīnisko palīdzību un policiju. Cietušais šoka stāvoklī ar smadzeņu satricinājumu, salauztu degunu un sasistu aci tika nogādāts slimnīcā, kur mediķi viņam sniedza pirmo palīdzību. Par incidentu ir sākts kriminālprocess.
RMS atgādina, ka Ministru kabinets ir sācis izskatīt likumprojektu, kas nelegālajiem pārvadātājiem liegtu pārvietoties pa Latvijas valsts ceļiem, taču nu jau nelegālie pārvadātāji ir kļuvuši agresīvi.
Pilnsabiedrība Rīgas mikroautobusu satiksme pērn strādājusi ar 2,29 miljonu eiro apgrozījumu un cietusi 252 276 eiro zaudējumus, liecina Firmas.lv informācija.
Pilnsabiedrība nodrošina pasažieru pārvadājumus Rīgas pilsētas nozīmes maršrutu tīkla daļā. Rīgas mikroautobusu satiksme, kuru veido SIA Vidlatauto, SIA Sabiedriskais autobuss, SIA B-Bus un SIA FPK, darbību sāka 2012.gada 24.oktobrī, uzvarot Rīgas pašvaldības SIA Rīgas satiksme izsludinātajā iepirkuma konkursā. Uzņēmums Rīgas pilsētas mikroautobusu maršrutus sāka apkalpot pērn 1.maijā.
Uzņēmums Eko Bus bija reģistrējies kā pasažieru neregulāro pārvadājumu veicējs, taču tā busiņi bija manāmi kursējam pa regulāro pārvadātāju maršrutiem. Eko Bus bija izvērsis pārvadājumus ne tikai Rīgas teritorijā, bet arī starp pilsētām, "nosmeļot" klientus oficiālajiem regulāro pārvadājumu organizētājiem, taču Rīgas domes Satiksmes departamenta Kontroles dienests Eko Bus darbību nevarēja apturēt vai ierobežot, jo saskaņā ar pašreizējo regulējumu uzņēmuma darbība nav nelegāla.
Šī gada martā gan uzņēmums likvidēts, taču neregulārie pārvadātāji turpina kursēt ar autobusiem, uz kuru sāniem ir uzraksts Eko Bus.