"Ja neiegulda infrastruktūrā, bet tikai brīvbiļetēs un citos labumos, lai gūtu balsis... Te nu mēs visi esam," teica Kariņš.
Viņš arī atzīmēja, ka Rīgas dome var nepiekrist Būvniecības valsts kontroles birojam (BVKB), kas atzinis Deglava tiltu par nedrošu, taču, ņemot vērā Maxima traģēdiju, kad iebrūkot lielveikala jumtam, dzīvību zaudēja 54 cilvēki, bet vairāki desmiti guva smagus ievainojumus, būtu jāklausa speciālistiem.
"Galvenais ir iedzīvotāju drošība," sacīja Kariņš.
Aģentūra LETA jau vēstīja, ka BVKB, veicot būvdarbu kontroli, konstatēja Deglava tilta nesošo konstrukciju bojājumus. Tilta bojātie balsti tika konstatēti pēc tam, kad tika demontētas zem pārvada esošās noliktavas. Iepriekš šie balsti nebija pieejami, jo kalpoja kā noliktavu starpsienas. Šogad 8. aprīlī BVKB būvinspektors izdeva atzinumu par būvdarbu apturēšanu visā objektā.
Tāpat ziņots, ka iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens (KPV LV) šonedēļ izdevis rīkojumu, lai ceturtdien, 25. aprīlī, Deglava tilts tiktu slēgts satiksmei. Gadījumā, ja Rīgas domes atbildīgais departaments neslēgs tiltu, ceturtdienas rītā to izdarīs Valsts policija.
Viņš skaidroja, ka Valsts policijai, slēdzot satiksmi, transporta plūsma tiks novirzīta, mēģinot novērst haosu. Tomēr satiksmes regulēšana ir Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītāja Emīla Jakrina un viņa padoto atbildība.
Ģirģens sagaida, ka Rīgas domes atbildīgās amatpersonas līdz attiecīgajam laikam izstrādās plānu satiksmes novirzīšanai prom no Augusta Deglava ielas pārvada.
.
Interesanti
Nemurgo, Kariņ!