Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +20 °C
Skaidrs
Piektdiena, 17. maijs
Umberts, Herberts, Dailis
Mārketnīcas ekspertu dienas tēmu loks būs atbilstošs gan B2B, gan B2C sektoru uzņēmumiem, kā arī maziem un start-up uzņēmumiem.

Ikgadējā Mārketnīcas ekspertu diena pulcēs vairāk nekā 20 vietēja un starptautiska mēroga ekspertus

2017. gads radošo nozaru pārstāvjiem tiks uzsākts ar ikgadējo konferenci Mārketnīcas ekspertu diena, kas jau ceturto gadu ir viens no nozīmīgākajiem pasākumiem mārketinga un komunikācijas nozarē. Šogad aktualitātes un uzņēmumu labā prakse tiks apskatīta trīs paralēlās zālēs – Klients, Produkts un Radošums.

"Mārketnīcas ekspertu diena ir unikāla ar plašo tēmu klāstu, kas ik gadu tiek apskatītas trīs paralēlās zālēs, dodot iespēju dalībniekiem pašiem veidot savu konferences programmu. Turklāt pasākums ir lieliska vieta, kur satikties gan radošo aģentūru, gan uzņēmumu un valsts iestāžu mārketinga un komunikācijas vadītājiem, lai apmainītos ar idejām, kontaktiem, dzirdētu jaunākās tendences un gūtu praktiskas zināšanas jaunam darba cēlienam," akcentē pasākuma idejas autore, iDEA HOUSE events vadītāja Unda Krieviņa.

Zālē Klients galvenais uzsvars tiks likts uz klientu attiecību pilnveidi un uzturēšanu, savukārt zālē Produkts eksperti diskutēs par produkta attīstībai nozīmīgiem stūrakmeņiem – kā produktu iepakot un kā izstāstīt stāstu, kas spēj uzrunāt patērētāju. Zāles Radošums programma aptvers start-up uzņēmumu pieredzi radošu risinājumu ieviešanā, un tā veidota sadarbībā ar vadošo tehnoloģiju un start-up konferenci Baltijā Techchill Baltics.

Plašais Mārketnīcas ekspertu dienas tēmu loks būs atbilstošs gan B2B, gan B2C sektoru uzņēmumiem, kā arī maziem un start-up uzņēmumiem. Konferencē uzstāsies vairāk nekā 20 vietēja un starptautiska mēroga eksperti. Tostarp, reklāmas konsultants, start-up uzņēmumu mentors un improvizācijas teātra pasniedzējs Džonatans Hovards (Jonathan Howard), Taxify līdzdibinātājs Martins Villigs (Martin Villig), Latvijā izveidotā un starptautiski atzītā izglītības kvalitātes uzlabošanas risinājuma Edurio komunikācijas vadītāja Mollija Mureja (Molly Murray), lielākās un starptautiski atzītās Zviedrijas mediju aģentūras Scream Mediabyrå digitālā mārketinga konsultante Dana Icikzone. Konferenci atklās Peru dzimušais reklāmas un radošuma eksperts Antonio Bečlī (Antonio Bechtle), kurš pašlaik strādā Lietuvā – ir jauno reklāmistu skolas The Atomic Garden pasniedzējs un reklāmas aģentūras Milk radošais direktors.

Lektori no Latvijas pārstāvēs tādas reklāmas, mediju, sabiedrisko attiecību un stratēģijas aģentūras kā DDB Latvija, White Label/McCANN Riga, Prospero sabiedriskās attiecības, Not Perfect | Y&R, Abnormal, PHD Latvija u.c. Pasākuma moderators jau ceturto gadu būs digitālā mārketinga aģentūras New Black vadītājs, jauno mediju un digitālā mārketinga eksperts Artūrs Mednis.

Mārketnīcas ekspertu diena notiks 12. janvārī viesnīcā Tallink Hotel Riga. Konferenci organizē pilna servisa pasākumu organizēšanas aģentūra IDEA HOUSE events komunikācijas platformas Mārketnīca ietvaros, kas veidota ar mērķi sniegt gan mārketinga, reklāmas un komunikācijas speciālistiem, gan uzņēmumu vadītājiem vidi, kurā komunicēt, gūt jaunas iemaņas un pieredzi mārketinga jomā.

Konferenci atbalsta CV-Online, laikraksts Diena, PHD Latvija un 1188.

Iepazīties ar pilnu konferences programmu un ekspertiem, kā arī iegādāties ieejas biļetes iespējams mājaslapā: www.marketnica.lv.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas