"Mājās, kad sāku maisījumu ēst, ieraudzīju dzērvenē iesprūdušu baltu tārpu. Kad izbēru maisījumu traukā, atklājās vēl vairāk tārpu, turklāt viens no tiem vēl kustējās," atklāj pircēja. Purīte izsaka minējumu, ka tārpi tur ieperinājušies nepareizas uzglabāšanas rezultātā.
Sieviete jau vērsusies Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD) ar lūgumu veikt veikalā pārbaudi, bet atbildi no PVD viņa pagaidām nav saņēmusi.
"Uzskatu, ka šis ir ļoti rupjš produktu uzglabāšanas un higiēnas normu pārkāpums. Ņemot vērā, ka riekstu maisījumi nav lēts produkts, tad galīgi negribas pirkt tārpus pa 14,00 eiro kilogramā. Kur ir Rimi atbildība?" retoriski jautā Purīte.
PVD sabiedrisko attiecību speciāliste Ilze Meistere atzīst, ka par konkrēto sūdzību ir "lietas kursā". Šobrīd sūdzība ir reģistrēta, un tuvāko dienu laikā veikalā ieradīsies inspektors, lai veiktu pārbaudi.
"Lielveikali parasti paši ļoti ātri noreaģē. Viņiem ir izstrādātas savas kvalitātes sistēmas, un, ja kāds patērētājs sūdzas par konkrētu veikalu, tad viņi paši zibenīgi reaģē un izņem to no tirdzniecības, bet jebkurā gadījumā mēs šo sūdzību esam reģistrējuši un, protams, pārbaudīsim," norāda Meistere.
Viņa informēja, ka par šādiem pārkāpumiem sods juridiskām personām ir no 20 līdz 700 eiro.
"PVD mērķis nekad nav bijis piemērot lielas soda naudas. Mērķis ir tāds, lai tirgotājs apzinās savu kļūdu un novērš to," skaidro Meistere.
"Rimi arvien rūpīgi un regulāri seko līdzi pārtikas kvalitātei veikalos, tāpēc atvainojamies klientam par piedzīvoto situāciju! Nekavējoties pēc informācijas saņemšanas veicām riekstu un sauso augļu pārbaudi veikalā. Sadarbībā ar sertificētiem deratizācijas un dezinsekcijas pakalpojumu sniedzējiem regulāri veicam produktu stendu apsekošanu. Tāpat pašā tuvākajā laikā visā riekstu maisījumu stendā paredzētas papildu dezinfekcijas procedūras," informē Rimi Latvia kvalitātes vadītāja Māra Tamane.
Tamane aicina pircēju vērsties veikalā un atgriezt bojāto pirkumu kopā ar pirkuma čeku, lai saņemtu atpakaļ iztērēto naudu.
Mārcis