Savukārt kopš gada sākuma kopumā jau ir salaboti vairāk nekā 1800 kvadrātmetri bedru, no tiem 35% jeb 650 kvadrātmetri janvārī, bet 65 % jeb 1229 kvadrātmetri - no februāra sākuma līdz 9.februārim.
Kā norāda uzņēmumā, atkušņa ietekmi uz bedru veidošanos uzskatāmi parāda janvāra statistika - no 1. līdz 24.janvārim uz valsts ceļiem tika konstatēti tikai 49 kvadrātmetri avārijas bedru, savukārt janvāra pēdējā nedēļā, kad iestājās atkusnis, tika labots jau 601 kvadrātmetrs bedru.
Kā skaidro LVC, ziemas atkušņa apstākļos uz valsts autoceļiem tiek labotas tikai satiksmei bīstamās jeb avārijas bedres. Laikā, kad gaisa temperatūra dienā ir virs nulles, bet naktī - zem, šim nolūkam izmanto aukstā asfalta tehnoloģiju. Avārijas bedres tiek labotas neatkarīgi no laika apstākļiem, to aizpildīšana ar auksto asfaltu ir pieļaujama arī lietus laikā un gaisa temperatūrā, kas zemāka par nulli.
Satiksmei bīstamo bedru remonta mērķis ir novērst avārijas situācijas un nodrošināt drošu satiksmi līdz brīdim, kad laika apstākļi ļaus bedres salabot pamatīgi, ar ierastajām tehnoloģijām. Avārijas bedru remonts ir pagaidu remonts, uzsver LVC.