Plānotā līgumcena ir 30 000 eiro.
EM norādīja, ka kampaņas mērķis ir uzrunāt, informēt, izglītot un motivēt uzņēmējus un sabiedrību kopumā kļūt konkurētspējīgākiem, sekmējot uzņēmēju un sabiedrības kopumā izpratni par produktivitāti kā ilgtspējīgas Latvijas ekonomikas izaugsmes pamatu, informējot par piedāvāto valsts atbalstu uzņēmējiem konkurētspējas kāpināšanai, veicinot biznesa domāšanas maiņu un motivējot uzņēmējus kāpināt investīcijas produktivitātes kāpināšanā.
Iepirkuma uzvarētājam būs jāizstrādā un jāīsteno informatīvi izglītojoša, skaidrojoša integrētās komunikācijas kampaņa līdz šā gada 15.decembrim, iekļaujot gan sabiedrisko attiecību aktivitātes, gan mediju attiecības, gan digitālo komunikāciju.
Ar kampaņu plānots uzrunāt vidējos uzņēmumus ar augstu produktivitātes un eksporta kāpuma potenciālu, kā arī motivāciju kļūt starptautiski konkurētspējīgiem. Tāpat kampaņa tiks mērķēta uz lieliem, produktīviem, Latvijas ekonomikai nozīmīgiem, augstas pievienotās vērtības produktu un pakalpojumus ražojošiem uzņēmumiem, kā arī darba devēju un nozaru nevalstiskajām organizācijām un sabiedrību kopumā.
Neslāvs
...